fredag 14.11

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jeg kunne godt vært foruten å stå opp kl 6, men det var forventet da minsten sloknet raskt rett før kl 19 i går :p
Jeg la inn et par bilder på Secret da jeg la dagstråden der inne først :D
 
Vi var våken 06.30, greit tidlig det også :p Sto heldigvis ikke opp før 07.30 da!

Nå er det Mikke Mus Julefilm, jule-te og tente lys mens vesla koser seg under et pledd :) ❤️

Jeg er VELDIG klar for advent nå og verker etter å henge opp gardiner og sånt ;)

Idag skal vi til mommo på formiddagsbesøk. :)
 
Vi var våken 06.30, greit tidlig det også :p Sto heldigvis ikke opp før 07.30 da!

Nå er det Mikke Mus Julefilm, jule-te og tente lys mens vesla koser seg under et pledd :) ❤️

Jeg er VELDIG klar for advent nå og verker etter å henge opp gardiner og sånt ;)

Idag skal vi til mommo på formiddagsbesøk. :)
Jeg er også klar for advent :)
Det ser ut til å bli Bhg på Lillebror i dag da vi skal ha fri mandag pga time hos barnelege.
Så får jeg ordnet ferdig til kakebaking i dag :)
 
Jeg er også klar for advent :)
Det ser ut til å bli Bhg på Lillebror i dag da vi skal ha fri mandag pga time hos barnelege.
Så får jeg ordnet ferdig til kakebaking i dag :)
Jeg hadde allerede sagt til både Hermine og bhg i går at vi skulle ha fri idag, og da er det ingen retrettmulighet :p ...så kom jeg på at vi har time på hs på mandag :p Men timen er ikke før kl 14, så jeg får evt bare hente henne tidlig til timen.
 
Hei jenter:)

Kl 6 er altfor tidlig syns jeg :p og blir skikkelig sur og grinete om jeg må stå opp..haha:D

Gleder meg også veeeldig til advent! Og har kjøpt to julestjerner allerede:p


Opp kl 7:30 her :) men var halveis våken fra 7 siden Leoh lå å skravlet:rolleyes: "da da dadda daaaaaaa" om og om igjen:p

Avdelingen til Emira skal ha spøkelsesfest idag!:) hadde pyntet opp med mørke tepper, spøkelser, edderkopper i spindelvev, flaggermus, skjelett osv :D også skulle dem ha spøkelseskake senere:p hun gledet seg veldig! Kostymer har dem laget selv tidligere i uka:)
Og Liana kikket fælt på den store edderkoppen som var på inngangsdøra dems..haha så litt engstelig ut:p
 
Uff. Bhg på motvillig Lillebror og bytur på meg :-o
Det er så mye lettere å ordne ting uten å ha med han... Og så får jeg hentet T når han slutter, uten å måtte vekke minstemann!
 
Hei jenter:)

Kl 6 er altfor tidlig syns jeg :p og blir skikkelig sur og grinete om jeg må stå opp..haha:D

Gleder meg også veeeldig til advent! Og har kjøpt to julestjerner allerede:p


Opp kl 7:30 her :) men var halveis våken fra 7 siden Leoh lå å skravlet:rolleyes: "da da dadda daaaaaaa" om og om igjen:p

Avdelingen til Emira skal ha spøkelsesfest idag!:) hadde pyntet opp med mørke tepper, spøkelser, edderkopper i spindelvev, flaggermus, skjelett osv :D også skulle dem ha spøkelseskake senere:p hun gledet seg veldig! Kostymer har dem laget selv tidligere i uka:)
Og Liana kikket fælt på den store edderkoppen som var på inngangsdøra dems..haha så litt engstelig ut:p
Så spennende fest :)
 
Hei..
Vært hos mormor, og tante kom en tur. Deretter dro vi til kusinen min og samboeren hennes pluss 2 barn på 12 og 14 år :)

Nå har vi spist deilig kyllingkarbonader, poteter og brun saus. Er såååå mett. Blir en stund til jeg orker godteri haha.
 
Uff. Bhg på motvillig Lillebror og bytur på meg :-o
Det er så mye lettere å ordne ting uten å ha med han... Og så får jeg hentet T når han slutter, uten å måtte vekke minstemann!
Kjedelig at han ikke vil dit :-(
Ja, mye å lettere å handle uten barn. Dessverre hehe..
 
Hei jenter:)

Kl 6 er altfor tidlig syns jeg :p og blir skikkelig sur og grinete om jeg må stå opp..haha:D

Gleder meg også veeeldig til advent! Og har kjøpt to julestjerner allerede:p


Opp kl 7:30 her :) men var halveis våken fra 7 siden Leoh lå å skravlet:rolleyes: "da da dadda daaaaaaa" om og om igjen:p

Avdelingen til Emira skal ha spøkelsesfest idag!:) hadde pyntet opp med mørke tepper, spøkelser, edderkopper i spindelvev, flaggermus, skjelett osv :D også skulle dem ha spøkelseskake senere:p hun gledet seg veldig! Kostymer har dem laget selv tidligere i uka:)
Og Liana kikket fælt på den store edderkoppen som var på inngangsdøra dems..haha så litt engstelig ut:p
Jul er super hyggelig. Og spesielt pyntingen :-D

Oi, så gøy med spøkelsesfest da :) Ble det vellykket? :) :)
 
Hei..
Vært hos mormor, og tante kom en tur. Deretter dro vi til kusinen min og samboeren hennes pluss 2 barn på 12 og 14 år :)

Nå har vi spist deilig kyllingkarbonader, poteter og brun saus. Er såååå mett. Blir en stund til jeg orker godteri haha.

Har du ikke dessert-mage da?:p

Sikkert kjempe koselig å se dem igjen? :D
 
Jul er super hyggelig. Og spesielt pyntingen :-D

Oi, så gøy med spøkelsesfest da :) Ble det vellykket? :) :)

Ja kjempe koselig tid <3

hehe ja det ble nok vellykket :) hadde fått ostesmørbrød også idag ;) og sett på noe film eller noe:D
 
Feirer deres bhg st.lucia?
Her feires det fredag den 12/12, de kan være nisser, pepperkaker eller lucia/terner (?) .. kjøpte nissekjole og nisseklær til de idag. Blir nok moro når vi foreldre er der litt til frokost på morgen :-D
 
Vi har kosa oss hos mommo i formiddag. Synes slike kosefridager forsvinner så utrolig mye fortere enn arbeidsdager :eek: :p

Jeg fikk vært innom Extra Leker mens Hermine sov og handlet en hel del julegaver. Fant "Fur Real" hund med bur til 29.90kr, nedsatt fra 219kr! :eek: :D Så kjøpte et par slike, puslespill i tre til 29kr og litt annet. Kjekt når det er så mye tilbud!

Ble mexicansk mat til middag (som dere så på snap), med hjemmelaget krydderblanding, hjemmelage salsa og bønnedip. Utrolig smalfult og helt andre smaker enn i sånt kjipt posekrydder og ferdigsaus. Friskt og godt. Håper jeg finner avocado neste gang så jeg får laga guacamole, for det manglet vi!

Nå er snuppa på badet med pappaen (ble litt sein lur idag, og dermed seinere kveld men men) etter hun er sovna blir det serier og snop!!!! :)
 
Feirer deres bhg st.lucia?
Her feires det fredag den 12/12, de kan være nisser, pepperkaker eller lucia/terner (?) .. kjøpte nissekjole og nisseklær til de idag. Blir nok moro når vi foreldre er der litt til frokost på morgen :-D
Her er det luciafeiring OG nissefest, på hver sine dager :p

Bare de eldste som går lucia da. Men det pleier å være foreldregløgg ute i hentetida og så kommer luciatoget og deler ut boller :)
 
Her er det luciafeiring OG nissefest, på hver sine dager :p

Bare de eldste som går lucia da. Men det pleier å være foreldregløgg ute i hentetida og så kommer luciatoget og deler ut boller :)
Koselig :)
Tror de tok felles fest jeg haha :-D
 
Back
Topp