fredag 13

*Snuppsi*

Forelsket i forumet
hehe ska te legen på fredag og de er jo fredag den 13 ska faktisk vere der kl13 oxo [:D][:D]

hjelp.... tør du det da??? Hehe, regner med det går helt fint[:)]

hahaha...kanskje det blir den nye termindatoen ja.. da er det meninga vettu..hihi

Ungen din blir rett og slett overtroisk den!! Vent og se....

ORIGINAL: Oktober07

Da skal jeg si deg noe... hehe...[:D]

Jeg gikk på et kurs hvor det også gikk en italiener som gikk på språkkurs for å lære bedre norsk.... Så var det en dag det var snakk om Fredag den 13, at det var en ulykkesdag... Da sa han at han kunne ikke skjønne hvor nordmenn hadde det fra, han sa at i Italia og i de aller fleste land så er fredag den 13 en lykkedag, så han skjønte ikke hvorfor nordmenn så på det som en ulykkesdag...

Er faktisk mange som mener fredag 13 er lykkedag der i blant min kjære mamma... Sikkert fordi ho vart født på en fredag den 13...[:D][:D]

ORIGINAL: *Snuppsi*

Da skal jeg si deg noe... hehe...[:D]

Jeg gikk på et kurs hvor det også gikk en italiener som gikk på språkkurs for å lære bedre norsk.... Så var det en dag det var snakk om Fredag den 13, at det var en ulykkesdag... Da sa han at han kunne ikke skjønne hvor nordmenn hadde det fra, han sa at i Italia og i de aller fleste land så er fredag den 13 en lykkedag, så han skjønte ikke hvorfor nordmenn så på det som en ulykkesdag...

Er faktisk mange som mener fredag 13 er lykkedag der i blant min kjære mamma... Sikkert fordi ho vart født på en fredag den 13...[:D][:D]

Se der ja [:D][:D][:D]

men 13 okt blir på en lørdag... hadde vore litt stili om de hadde vore på en fredag faktisk...

ORIGINAL: astrone

tror mer att det er en lykke dag enn enn ulykkesdag vertfall[:D]

Tror jeg også.

Hei hei jenter! Ja idag va eg til legen. Termin fortsatt 15 okt so no er de berre å vente på UL å sjå ka den seie. Gleda meg til eg skal på UL! Alt var heilt fint! Phu... heldigvis.

Back
Topp