Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Oktober07
Da skal jeg si deg noe... hehe...[:D]
Jeg gikk på et kurs hvor det også gikk en italiener som gikk på språkkurs for å lære bedre norsk.... Så var det en dag det var snakk om Fredag den 13, at det var en ulykkesdag... Da sa han at han kunne ikke skjønne hvor nordmenn hadde det fra, han sa at i Italia og i de aller fleste land så er fredag den 13 en lykkedag, så han skjønte ikke hvorfor nordmenn så på det som en ulykkesdag...
ORIGINAL: *Snuppsi*
Da skal jeg si deg noe... hehe...[:D]
Jeg gikk på et kurs hvor det også gikk en italiener som gikk på språkkurs for å lære bedre norsk.... Så var det en dag det var snakk om Fredag den 13, at det var en ulykkesdag... Da sa han at han kunne ikke skjønne hvor nordmenn hadde det fra, han sa at i Italia og i de aller fleste land så er fredag den 13 en lykkedag, så han skjønte ikke hvorfor nordmenn så på det som en ulykkesdag...
Er faktisk mange som mener fredag 13 er lykkedag der i blant min kjære mamma... Sikkert fordi ho vart født på en fredag den 13...[:D][:D]
Se der ja [:D][:D][:D]
ORIGINAL: astrone
tror mer att det er en lykke dag enn enn ulykkesdag vertfall[:D]