fredag 13

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Har du gått på en smell idag?
Pleier du å være uheldig denne dagen?
Er du ekstra forsiktig?
Eller syns du hele dagen bare er noe stort sprøyt?[:D]

Jeg har bare hatt flaks i hele dag i grunnen. Eneste smellen var at vi sov litt lenger enn planlagt.[8D]

Også har sønnen min bursdag i dag, så det er en god dag![:D]

Ingenting foreløpig, men bestemte meg for at jeg kommer til å sende sambo ut for å handle i dag... Det regner i dag, og bilen min har litt dårlige dekk. Vil ikke utfordre skjebnen for mye.[8D]

Har ikke gått på en smell, aldri opplevd noe spesielt denne dagen egentlig så er ikke ekstra forsiktig.

Forsov meg[:@] Men ellers har alt gått som på skinner.... Har hatt bursdag på fredag den 13. noen ganger, og det har alltid skjedd ett eller annet ille.

ORIGINAL: fairy

Jeg har bare hatt flaks i hele dag i grunnen. Eneste smellen var at vi sov litt lenger enn planlagt.[8D]

gratulerer med dagen til sønnen din[:D]

ORIGINAL: nussnøff

ORIGINAL: fairy

gratulerer med dagen til sønnen din[:D]

Takk![:)]

har aldri hatt noe uhell på fredag før min bror døde for noen år siden på denne dagen og datoen. etter det haaaater jeg fredag 13[:(]

Nei ingen smell enda, bortsett fra at det har vært tordenvær... - Ellers er jeg aldri uheldig me Fredag den 13... Lørdag den 14 derimot... På Lørdag den 24 har jeg fallt igjennom ett gulv, kræsjet bilen osv.. Å i mårra er det hagefest å jeg vet nesten ikke om jeg tørr å gå[X(]

ORIGINAL: FrøkenMilla

Har bursdag i dag og syns det er helt greit[:D] Er født Fredag den 13, så har ikke noe problemer med den dagen[:D]

Gratulerer med dagen[:D]

Fredag 13. har jeg som regel flaks istedet fro uflaks [:)]

ORIGINAL: H i l l a

Har bursdag i dag og syns det er helt greit[:D] Er født Fredag den 13, så har ikke noe problemer med den dagen[:D]

Gratulerer med dagen[:D]

grattis[:D]

ORIGINAL: MarcusMamma

har aldri hatt noe uhell på fredag før min bror døde for noen år siden på denne dagen og datoen. etter det haaaater jeg fredag 13[:(]

huff.... da skjønner jeg godt at du ikke liker den dagen ja....

ORIGINAL: talata

Nei ingen smell enda, bortsett fra at det har vært tordenvær... - Ellers er jeg aldri uheldig me Fredag den 13... Lørdag den 14 derimot... På Lørdag den 24 har jeg fallt igjennom ett gulv, kræsjet bilen osv.. Å i mårra er det hagefest å jeg vet nesten ikke om jeg tørr å gå[X(]

forsiktig med alkohylen i morgen[:D]

fortsatt tidlig på dagen! skal kjøre litt langt nå med en bil som ikke er helt også i tillegg er det drit vær! Håper det skal gå greit. wish me luck

GRATTIS

våknet med tidenes hodepine og som har ført til den verste kvalme..
vært oppe sin kl 2 i natt[:'(]

så lang så bra.. håper bare mannen kommer hjem med noe morsomt i dag.. vært sammen i 5 år i dag =) hehe

Fredag den 13 er en fin dag - det er jo en fredag... dessuten er det så mange overtroiske som holder seg hjemme under dyna at det går an å gå i butikken.. 

Starta kvelden i går med vond hals, grusom natt ned tett nese og vond hals. Snuppa har vokna maaange ganger i natt pga ho også er forkjøla. Og småen vokna 06.30 i dag[8|] Han er også forkjøla.

Hjemme pga planleggingsdag!

Blir godt når dagen er over[;)]

Back
Topp