Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine smånisserHei jenter.
Sitter i bhg, og venter på at Luciabarna skal komme
2 superglade barn her idag. Og jeg, noe trøtt :-D
Gratulerer med dagen til Emira :-D :-D Stor jente
Ha en fin dag
TakkSå fine smånisser
Så deilig det hørtes ut.. Og jeg liker ikke kaffe en gang Nå kan du kose deg hver dag :-DGod morgen
Sitter å koser meg med en pepperkakelatte Lykke i heimen når mannen kom hjem med pepperkakesirup til kaffe fra Starbucks. Jeg reiser som regel til søs hvert år rundt 1.desember og MÅ alltid ha en pepperkakelatte på Starbucks når jeg reiser forbi Gardermoen. Det gjør liksom turen verdt det Nå kan jeg drikke det så mye jeg vil hjemme
Idag skal vi på mastergradsavslutning på UiT Hermine, mannen og mamma skal være med. Blir no høytidelige greier og lunsj etterpå
Så må vi ut å kjøpe ny oppvaskmaskin da vår røk for tre dager siden For noe søppel som bare varte i 11 år før den ble ødelagt Kjipt å bruke 4500kr på det rett før jul da...
Ha en fin dag
Smaker mest melk og krydder egentlig og minst kaffe Men deilig ja!Så deilig det hørtes ut.. Og jeg liker ikke kaffe en gang Nå kan du kose deg hver dag :-D
Lykke til på universitetet. Kos dere masse :-D
Kjipt med oppvaskmaskinen. . :-( Har ikke det her vi leier. Kjipt altså :-(
Hei jenter.
Ha en fin dag
God morgen
Sitter å koser meg med en pepperkakelatte Lykke i heimen når mannen kom hjem med pepperkakesirup til kaffe fra Starbucks. Jeg reiser som regel til søs hvert år rundt 1.desember og MÅ alltid ha en pepperkakelatte på Starbucks når jeg reiser forbi Gardermoen. Det gjør liksom turen verdt det Nå kan jeg drikke det så mye jeg vil hjemme
Idag skal vi på mastergradsavslutning på UiT Hermine, mannen og mamma skal være med. Blir no høytidelige greier og lunsj etterpå
Så må vi ut å kjøpe ny oppvaskmaskin da vår røk for tre dager siden For noe søppel som bare varte i 11 år før den ble ødelagt Kjipt å bruke 4500kr på det rett før jul da...
Ha en fin dag
Kos dere på avslutning!God morgen
Ha en fin dag
Så søte!Hei jenter.
Ha en fin dag
Kos deg masse med den kaffekoppen!Får legge ut bilder fra Luciafeiringa når appen er fiksa igjen
Idag var vi i bhgen kl 07.00 for og se på Luciafeiringa. Hele huset sto opp kl 5, da Emmeth hadde tissa seg skikkelig ut og var kald og måtte dusjes, da våkna jentene hehe.. Etter Luciafeiringa kjørte vi Mathea til skolen, jeg dro hjem og mannen på jobb Nå har jeg fått rydda et skikkelig rotekjøkken, støvsugd og igang med klesvask Sitter nå i sofaen og ser fødeavdelingen og slapper av med en kopp kaffe
Ønsker alle en fin fredag og GOD hælj
Kos deg masse med den kaffekoppen!
Alt bra!Will do, sweetie
Hvordan er det med dere?
TakkSå søte nissebarn<3
Tusen takkSå søte!
Det var så koselig å våkne til "god jul"- snap av W i morges
Alt bra!
Mannen og jeg har ferie, men pga at vi har hatt jobb og eksamen begge to trenger vi litt tid er hjemme før jul for å ordne og handle, så Lillebror må nesten være litt i bhg neste uke og T har jo skolen, så da får vi gjort litt
Vi skal besøke et vennepar i helgen og det har vi gledet oss til i mange uker!
Enn dere da?