Fredag 12.desember

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei jenter.
Sitter i bhg, og venter på at Luciabarna skal komme :)
2 superglade barn her idag. Og jeg, noe trøtt :-D
Gratulerer med dagen til Emira :-D :-D Stor jente :)

Ha en fin dag :)
 

Vedlegg

  • 1418366058891.jpg
    1418366058891.jpg
    42,1 KB · Visninger: 16
Hei jenter.
Sitter i bhg, og venter på at Luciabarna skal komme :)
2 superglade barn her idag. Og jeg, noe trøtt :-D
Gratulerer med dagen til Emira :-D :-D Stor jente :)

Ha en fin dag :)
Så fine smånisser :)
 
God morgen :)

Sitter å koser meg med en pepperkakelatte :rolleyes: Lykke i heimen når mannen kom hjem med pepperkakesirup til kaffe fra Starbucks. Jeg reiser som regel til søs hvert år rundt 1.desember og MÅ alltid ha en pepperkakelatte på Starbucks når jeg reiser forbi Gardermoen. Det gjør liksom turen verdt det :p Nå kan jeg drikke det så mye jeg vil hjemme :D

Idag skal vi på mastergradsavslutning på UiT :D Hermine, mannen og mamma skal være med. Blir no høytidelige greier og lunsj etterpå :)

Så må vi ut å kjøpe ny oppvaskmaskin da vår røk for tre dager siden :mad: For noe søppel som bare varte i 11 år før den ble ødelagt :p Kjipt å bruke 4500kr på det rett før jul da...

Ha en fin dag :)
 
God morgen :)

Sitter å koser meg med en pepperkakelatte :rolleyes: Lykke i heimen når mannen kom hjem med pepperkakesirup til kaffe fra Starbucks. Jeg reiser som regel til søs hvert år rundt 1.desember og MÅ alltid ha en pepperkakelatte på Starbucks når jeg reiser forbi Gardermoen. Det gjør liksom turen verdt det :p Nå kan jeg drikke det så mye jeg vil hjemme :D

Idag skal vi på mastergradsavslutning på UiT :D Hermine, mannen og mamma skal være med. Blir no høytidelige greier og lunsj etterpå :)

Så må vi ut å kjøpe ny oppvaskmaskin da vår røk for tre dager siden :mad: For noe søppel som bare varte i 11 år før den ble ødelagt :p Kjipt å bruke 4500kr på det rett før jul da...

Ha en fin dag :)
Så deilig det hørtes ut.. Og jeg liker ikke kaffe en gang :p Nå kan du kose deg hver dag :-D

Lykke til på universitetet. Kos dere masse :-D

Kjipt med oppvaskmaskinen. . :-( Har ikke det her vi leier. Kjipt altså :-(
 
Så deilig det hørtes ut.. Og jeg liker ikke kaffe en gang :p Nå kan du kose deg hver dag :-D

Lykke til på universitetet. Kos dere masse :-D

Kjipt med oppvaskmaskinen. . :-( Har ikke det her vi leier. Kjipt altså :-(
Smaker mest melk og krydder egentlig og minst kaffe ;) Men deilig ja!

Vet ikke om jeg hadde holdt ut å ikke ha oppvaskmaskin :p Føler ikke jeg får ting ordentlig rent for hånd, iallfall ikke når man har omgangssyke i hus :eek: :p Neeesten så jeg ville gått over på engangs dersom vi ikke hadde oppvaskmaskin altså :p ;)
 
Hei jenter.
Sitter i bhg, og venter på at Luciabarna skal komme :)
2 superglade barn her idag. Og jeg, noe trøtt :-D
Gratulerer med dagen til Emira :-D :-D Stor jente :)

Ha en fin dag :)

Så søte nissebarn<3:)
 
God morgen :)

Sitter å koser meg med en pepperkakelatte :rolleyes: Lykke i heimen når mannen kom hjem med pepperkakesirup til kaffe fra Starbucks. Jeg reiser som regel til søs hvert år rundt 1.desember og MÅ alltid ha en pepperkakelatte på Starbucks når jeg reiser forbi Gardermoen. Det gjør liksom turen verdt det :p Nå kan jeg drikke det så mye jeg vil hjemme :D

Idag skal vi på mastergradsavslutning på UiT :D Hermine, mannen og mamma skal være med. Blir no høytidelige greier og lunsj etterpå :)

Så må vi ut å kjøpe ny oppvaskmaskin da vår røk for tre dager siden :mad: For noe søppel som bare varte i 11 år før den ble ødelagt :p Kjipt å bruke 4500kr på det rett før jul da...

Ha en fin dag :)

Så stas med en mastergradsavslutning på uni:D Vel fortjent, su har jammen meg stått på<3:)

Heldiggris, det hørtes godt ut, aldri smakt det jeg, men skjønner jeg har gått glipp av noe godt;)

Heheh, må si den oppvaskmaskina har gjort jobben sin, men uansett kjipt og måtte kjøpe en ny nå rett før jul:(

Ha en fin dag du også:)
 
Fader, får ikke logga inn via appen for og få lagt ut bilder etter Luciafeiringa idag... grrr .. Den sier bare at bruker ikke finnes?


 
Hallo! :D
Jeg skulle jo sove lenge i dag (hadde jeg planlagt, i og med at jeg lot mannen sove ut i går), men det var selvsagt lucia-feiring og jeg ville gjerne være med :p
Så nå har vi sent T av gårde til skolen, feiret Lucia i barnehagen og er hjemme igjen for å pakke og gjøre oss klare til vennebesøk i helgen.
Det blir så deilig å reise bort litt kjenner jeg! :D
 
God morgen :)

Sitter å koser meg med en pepperkakelatte :rolleyes: Lykke i heimen når mannen kom hjem med pepperkakesirup til kaffe fra Starbucks. Jeg reiser som regel til søs hvert år rundt 1.desember og MÅ alltid ha en pepperkakelatte på Starbucks når jeg reiser forbi Gardermoen. Det gjør liksom turen verdt det :p Nå kan jeg drikke det så mye jeg vil hjemme :D

Idag skal vi på mastergradsavslutning på UiT :D Hermine, mannen og mamma skal være med. Blir no høytidelige greier og lunsj etterpå :)

Så må vi ut å kjøpe ny oppvaskmaskin da vår røk for tre dager siden :mad: For noe søppel som bare varte i 11 år før den ble ødelagt :p Kjipt å bruke 4500kr på det rett før jul da...

Ha en fin dag :)
Kos dere på avslutning! :D
 
Hei jenter.
Sitter i bhg, og venter på at Luciabarna skal komme :)
2 superglade barn her idag. Og jeg, noe trøtt :-D
Gratulerer med dagen til Emira :-D :-D Stor jente :)

Ha en fin dag :)
Så søte!
Det var så koselig å våkne til "god jul"- snap av W i morges :D
 
Får legge ut bilder fra Luciafeiringa når appen er fiksa igjen;)

Idag var vi i bhgen kl 07.00 for og se på Luciafeiringa. Hele huset sto opp kl 5, da Emmeth hadde tissa seg skikkelig ut og var kald og måtte dusjes, da våkna jentene;) hehe.. Etter Luciafeiringa kjørte vi Mathea til skolen, jeg dro hjem og mannen på jobb;) Nå har jeg fått rydda et skikkelig rotekjøkken, støvsugd og igang med klesvask:) Sitter nå i sofaen og ser fødeavdelingen og slapper av med en kopp kaffe:D

Ønsker alle en fin fredag og GOD hælj:D
:talk017
 
Får legge ut bilder fra Luciafeiringa når appen er fiksa igjen;)

Idag var vi i bhgen kl 07.00 for og se på Luciafeiringa. Hele huset sto opp kl 5, da Emmeth hadde tissa seg skikkelig ut og var kald og måtte dusjes, da våkna jentene;) hehe.. Etter Luciafeiringa kjørte vi Mathea til skolen, jeg dro hjem og mannen på jobb;) Nå har jeg fått rydda et skikkelig rotekjøkken, støvsugd og igang med klesvask:) Sitter nå i sofaen og ser fødeavdelingen og slapper av med en kopp kaffe:D

Ønsker alle en fin fredag og GOD hælj:D
:talk017
Kos deg masse med den kaffekoppen! :D
 
Will do, sweetie;)

Hvordan er det med dere?:)
Alt bra! :D
Mannen og jeg har ferie, men pga at vi har hatt jobb og eksamen begge to trenger vi litt tid er hjemme før jul for å ordne og handle, så Lillebror må nesten være litt i bhg neste uke og T har jo skolen, så da får vi gjort litt :D
Vi skal besøke et vennepar i helgen og det har vi gledet oss til i mange uker!
Enn dere da?
 
Da kom jeg inn via appen igjen;)
Legger med noen uklare bilder fra Lucia feiringen:)
1418376430513.jpg
1418376449532.jpg
 
Alt bra! :D
Mannen og jeg har ferie, men pga at vi har hatt jobb og eksamen begge to trenger vi litt tid er hjemme før jul for å ordne og handle, så Lillebror må nesten være litt i bhg neste uke og T har jo skolen, så da får vi gjort litt :D
Vi skal besøke et vennepar i helgen og det har vi gledet oss til i mange uker!
Enn dere da?

Så deilig og reise bort en helg og kose dere med venner<3:) Koselig og se litt annet også;)

Våre barn skal også være i bhge og skole til uka, greit og få litt julehandling unna da;):)

Vi har det fint hele gjengen, så klager ikke:D
Vi skal til ei venninne i morgen en tur og ellers være hjemme og kose oss, blir nok litt baking og ut og ake i hagen:)
 
Back
Topp