FREDAAAG OG HEEELG :)

Morlykkelig

Morlykkelig
Oktoberskattene 2015
Hva er deres planer for dagen og helga?

I dag skal jeg skifte til vårgardiner i stua, og ut i sola :) i helga blir det bare hjemmekos, og et barselbesøk på søndag :)

I dag blir det skrive jobbsøknad, trilletur, trening og ryddings. Har meldt meg på slankekrigen så blir ikke noe ekstra kos på mat/ godtefronten i helga. :P

Blir vel eksamenslesing :/ Og litt kos med mannen og snuppa :D

Blir bare hjemmekos denne helgen, satse på en trilletur eller to hvis været tilsier det.
I kveld tenkte jeg å se "Hånden som rører vuggen" for n'te gang, enten alene eller sammen med en nabo (nei ikke Naboen).

Få ni til å sove... Og sjå eit eller anna på tv, mens eg ligger som eit slakt :P med mindre eg sovner under legginga då:p kjenner det er ei viss fare for det :p

Da har jeg fått unna en jobbsøknad. :)

Jeg var hos en gammel venninne som jeg ikke har vært på på 2-3 år. Vi var erteris i "gamledager", men jeg distanserte meg fra henne da hun begynte å havne litt utfor. Nå døde nettopp faren hennes brått og uventet, og hun har skjerpet seg på alle områder. Så jeg var med henne for første gang på leeeeenge i går kveld. Utrolig rart, men skikkelig herlig også. Vi var jo bestevenner fra vi var drittunger ;)

hej jagär en tjej på 27 år som blev precis medlem, här,jag har en dotter på 5 år och en liten flicka på snart 4 och väntar min lille pojk den 22 september.[:)]
Hørtes veldig koslig ut! Noen finner man tilbake tonen med umiddelbart. :)

Hørtes veldig koslig ut! Noen finner man tilbake tonen med umiddelbart. :)
Uh.... Kor kom det ho svenske skreiv inn i denne samtalen, og kva var det i det ho skreiv som fekk deg til å skrive at nokon finner vi tilbake tonen med umiddelbart?;p

Regner med det er ein gammel quote som ikkje blei sendt som har fulgt etter deg :P

Uh.... Kor kom det ho svenske skreiv inn i denne samtalen, og kva var det i det ho skreiv som fekk deg til å skrive at nokon finner vi tilbake tonen med umiddelbart?;p

Regner med det er ein gammel quote som ikkje blei sendt som har fulgt etter deg :P
Det er en type sigurdtest ;)

Jeg var hos en gammel venninne som jeg ikke har vært på på 2-3 år. Vi var erteris i "gamledager", men jeg distanserte meg fra henne da hun begynte å havne litt utfor. Nå døde nettopp faren hennes brått og uventet, og hun har skjerpet seg på alle områder. Så jeg var med henne for første gang på leeeeenge i går kveld. Utrolig rart, men skikkelig herlig også. Vi var jo bestevenner fra vi var drittunger ;)
Så du har hengt med ho??:) korleis gjekk det??:):)

Så du har hengt med ho??:) korleis gjekk det??:):)
Det gikk over all forventning :) Hun er akkurat som før, og vi klikker på en måte som jeg ikke gjør med noen andre. Slik at vi kan prate med blikk og fullføre hverandres setninger ;) Utrolig herlig å se at hun er seg selv igjen etter å ha vært på tur i et par år!

Det gikk over all forventning :) Hun er akkurat som før, og vi klikker på en måte som jeg ikke gjør med noen andre. Slik at vi kan prate med blikk og fullføre hverandres setninger ;) Utrolig herlig å se at hun er seg selv igjen etter å ha vært på tur i et par år!
Så bra for dere! Håper hun fortsetter å være seg selv. ;)

Å, det er så herlig med slike venninner :):) så kjekt at det gjekk så bra :D

Å, det er så herlig med slike venninner :):) så kjekt at det gjekk så bra :D
Ja, og så vokser de ikke på trær heller :p Har jo en annen bestevenninne også, men det e fremdeles ikke helt det samme :)

Back
Topp