Hva er deres planer for dagen og helga?
I dag skal jeg skifte til vårgardiner i stua, og ut i sola
i helga blir det bare hjemmekos, og et barselbesøk på søndag 
I dag skal jeg skifte til vårgardiner i stua, og ut i sola
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir bare hjemmekos denne helgen, satse på en trilletur eller to hvis været tilsier det.
I kveld tenkte jeg å se "Hånden som rører vuggen" for n'te gang, enten alene eller sammen med en nabo (nei ikke Naboen).
Hørtes veldig koslig ut! Noen finner man tilbake tonen med umiddelbart.hej jagär en tjej på 27 år som blev precis medlem, här,jag har en dotter på 5 år och en liten flicka på snart 4 och väntar min lille pojk den 22 september.[:)]
Uh.... Kor kom det ho svenske skreiv inn i denne samtalen, og kva var det i det ho skreiv som fekk deg til å skrive at nokon finner vi tilbake tonen med umiddelbart?;pHørtes veldig koslig ut! Noen finner man tilbake tonen med umiddelbart.![]()
Det er en type sigurdtestUh.... Kor kom det ho svenske skreiv inn i denne samtalen, og kva var det i det ho skreiv som fekk deg til å skrive at nokon finner vi tilbake tonen med umiddelbart?;p
Regner med det er ein gammel quote som ikkje blei sendt som har fulgt etter deg![]()
Det er en type sigurdtest![]()
Pass deg!Ha ha ha.. Det var til Mrria! Mye rar quoting for tida! Sigurdtest er etter meg!
Så du har hengt med ho??Jeg var hos en gammel venninne som jeg ikke har vært på på 2-3 år. Vi var erteris i "gamledager", men jeg distanserte meg fra henne da hun begynte å havne litt utfor. Nå døde nettopp faren hennes brått og uventet, og hun har skjerpet seg på alle områder. Så jeg var med henne for første gang på leeeeenge i går kveld. Utrolig rart, men skikkelig herlig også. Vi var jo bestevenner fra vi var drittunger![]()
Det gikk over all forventningSå du har hengt med ho??korleis gjekk det??
![]()
Så bra for dere! Håper hun fortsetter å være seg selv.Det gikk over all forventningHun er akkurat som før, og vi klikker på en måte som jeg ikke gjør med noen andre. Slik at vi kan prate med blikk og fullføre hverandres setninger
Utrolig herlig å se at hun er seg selv igjen etter å ha vært på tur i et par år!
Å, det er så herlig med slike venninnerDet gikk over all forventningHun er akkurat som før, og vi klikker på en måte som jeg ikke gjør med noen andre. Slik at vi kan prate med blikk og fullføre hverandres setninger
Utrolig herlig å se at hun er seg selv igjen etter å ha vært på tur i et par år!
Ja, og så vokser de ikke på trær hellerÅ, det er så herlig med slike venninnerså kjekt at det gjekk så bra
![]()