Fredaaaaa`n:-D

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Idag var det endelig fredag og hælj:D
Vi har muligens barnevakt på lørdag, jentene skal høyst sannsynlig til bestemor:) Håper på det siden vi andre er syke. Idag skjer det svært lite. Storesøster er fulgt til skolebussen og Neline er levert i bhgen. I helgen er planen og bli frisk:D:):p Hvilke planer har dere for helgen?:)

Ja nå må dere bli friske!!!! :D

Vi har ikke sovet godt i det hele tatt :o
Så jeg er glad for helg og at mannen har fri, i morgen trenger jeg å sove ut litt!
Eskil og jeg skal møte alle søstrene mine på lunch i dag :D JEg gledeg meg veldig. Nesteldste søs kommer nå snart innom etter å ha levert minstemannen sin i bhg rett ved her, så går vi sammen til byen.
Og TEODOR KOMMER HJEM I DAG!!! :D
Sikkert ikke før nærmere kvelden ,men WEEEEE! Savner han så sykt mye :o
Gleder meg til å høre hvordan de har hatt det :D

Vi har muligens barnevakt på lørdag, jentene skal høyst sannsynlig til bestemor:) Håper på det siden vi andre er syke. Idag skjer det svært lite. Storesøster er fulgt til skolebussen og Neline er levert i bhgen. I helgen er planen og bli frisk:D:):p Hvilke planer har dere for helgen?:)

Håper dere blir friske og raske over helga, masse god bedring:-)

Vi har ikke sovet godt i det hele tatt :eek:
Så jeg er glad for helg og at mannen har fri, i morgen trenger jeg å sove ut litt!
Eskil og jeg skal møte alle søstrene mine på lunch i dag :D JEg gledeg meg veldig. Nesteldste søs kommer nå snart innom etter å ha levert minstemannen sin i bhg rett ved her, så går vi sammen til byen.
Sikkert ikke før nærmere kvelden ,men WEEEEE! Savner han så sykt mye :eek:

Håper dere blir friske og raske over helga, masse god bedring:)

Det blir godt å få T hjem ja tenker jeg:-) Håper du får sove godt i morgen:-)

Mannen leverte nasse i dag, jeg skal hente henne halv tolv, typisk at når jeg kan sove lenge så klarer jeg det ikke.
Da må det vel bety at jeg er uthvilt i dag da :smiley-angelic005
Mannen fyller 30 år i dag, så vi skal kose oss i kveld, slekta kommer på besøk resten av helga.
Ellers skinner sola i dag, men det er ikke særlig varmt, så sommern er forbi, men så lenge det er godvær skal man ikke klage :flower

Idag skal vi bake bursdagskaker for i morgen skal vi jammen meg feire ettåringen vår!!! :eek: :D Hun har ikke bursdag før på tirsdag, men vi tar selskapet i morgen siden søs ville komme i helgen for å feire sammen med oss :) Hun er også Gudmor til Hermine ;)

Snuppelupp sitter på gulvet og forsøker iherdig å sette to Duploklosser sammen, etter utallige forsøk slapp hun klossene, satte hendene på hodet ut utbrøt: neineineinei! :laughing025

...like etter plagdes jeg med pcn og utbrøt selv "neinei"...så kom det nede fra gulvet "neineinei" :rolleyes: Kan tro vi må passe på hva vi sier framover :p

Mannen leverte nasse i dag, jeg skal hente henne halv tolv, typisk at når jeg kan sove lenge så klarer jeg det ikke.
Mannen fyller 30 år i dag, så vi skal kose oss i kveld, slekta kommer på besøk resten av helga.
Ellers skinner sola i dag, men det er ikke særlig varmt, så sommern er forbi, men så lenge det er godvær skal man ikke klage :flower

så bra at du er uthvilt :D
Henter du snuppa før sovetid da? Tenker at det kanskje er greit enkelte dager (for vår del), å levere henne tidlig og så hente rett etter lunsj :)

Vi har ikke sovet godt i det hele tatt :eek:
Sikkert ikke før nærmere kvelden ,men WEEEEE! Savner han så sykt mye :eek:

kan tenke meg det skal bli godt å få eldste hjem nå ja! Han har sikkert hatt det superbra! :)
Så det hjalp ikke å flytte på eget rom?

Tror vi må forsøke det samme her også nå :oops: Selv om jeg IKKE er klar :p For hun forstyrres med en gang vi kommer inn i rommet og begynner så å klage i søvne og kan holde på i timesvis :eek: Hun sover altså, men jeg får jo IKKE sove da! o_O

Syns den planen var kjempe lur;):D:p
Ha en fin dag ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

så bra at du er uthvilt :D
Henter du snuppa før sovetid da? Tenker at det kanskje er greit enkelte dager (for vår del), å levere henne tidlig og så hente rett etter lunsj :)

Hun har sovet den første dubben sin når jeg henter henne, men nr 2 tar hun hjemme:-)

Vi har ikke sovet godt i det hele tatt :o
Sikkert ikke før nærmere kvelden ,men WEEEEE! Savner han så sykt mye :o

Dere må være trøtte:( håper du får sove ut imårra da:D kos dere masse med lunsj :)
Må være godt å vite at han kommer hjem idag :D han har sikkert opplevd masse moro! Også så spennende for han å dra på en liten ekstra-ferie :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe nei ikke lett å tvinge kroppen til å sove hvis den er uthvilt:P
Hurra for mannen din:D blir sikkert koselig med en feiring!
Nei man merker at sommeren sniker seg bort:(:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Idag skal vi bake bursdagskaker for i morgen skal vi jammen meg feire ettåringen vår!!! :eek: :D Hun har ikke bursdag før på tirsdag, men vi tar selskapet i morgen siden søs ville komme i helgen for å feire sammen med oss :) Hun er også Gudmor til Hermine ;)

Snuppelupp sitter på gulvet og forsøker iherdig å sette to Duploklosser sammen, etter utallige forsøk slapp hun klossene, satte hendene på hodet ut utbrøt: neineineinei! :laughing025

...like etter plagdes jeg med pcn og utbrøt selv "neinei"...så kom det nede fra gulvet "neineinei" :rolleyes: Kan tro vi må passe på hva vi sier framover :p

Ja tenk på det a:eek: 1 år allerede! Syns det var helt merkelig når Emira fylte 1 år!
Men lykke til med baking:D

Hahaha kansje hun har det fra sin mor da eller?:P morsomt er det uansett!:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe nei ikke lett å tvinge kroppen til å sove hvis den er uthvilt:p
Hurra for mannen din:D blir sikkert koselig med en feiring!
Nei man merker at sommeren sniker seg bort:(:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Håper den blir fin:-)
Ja det er litt vemodig, men føler i hvertfall man har hatt litt sommer denne gangen:-)

Ja ENDELIG er det straks helg :D

gleder meg til å ha jentene hjemme! Hvertfall Liana, for jeg har virkelig begynt å grue meg når jeg skal levere hun:( hadde ikke dette problemet med Emira, men så er Liana en som viser sine følelser mye mer enn det Emira gjorde når hun var andre steder enn hjemme:P men vi må vel bare gå gjennom dette og vende hun/meg til å være i barnehagen, for er jo ikke såå lenge til vi får en til her!:P og da må hun hvertfall være i barnehagen..

Ellers er planen å drikke litt te og brodere før det braker løs med helgevask :P hihi..
Ha en super-fredag alle sammen!

Noen bilder av snuppa fikk jeg tatt idag å:D
1377246139583.jpg
1377246146981.jpg

Ogsååå var det å starte med å lage grimaser hver gang jeg skulle ta flere bilder :P
1377246155215.jpg
1377246172250.jpg

"Borteeeee - der!
1377246180649.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

kan tenke meg det skal bli godt å få eldste hjem nå ja! Han har sikkert hatt det superbra! :)
Så det hjalp ikke å flytte på eget rom?

Tror vi må forsøke det samme her også nå :oops: Selv om jeg IKKE er klar :p For hun forstyrres med en gang vi kommer inn i rommet og begynner så å klage i søvne og kan holde på i timesvis :eek: Hun sover altså, men jeg får jo IKKE sove da! o_O

Det hjalp IKKE!
I natt tok jeg meg selv i å begynne å bli sint på han. Og det hjelper jo selvsagt ikke det heller :-o
Sov dårlig på trilling i byen og så det ble ingen trivelig lunch...

Det hjalp IKKE!
I natt tok jeg meg selv i å begynne å bli sint på han. Og det hjelper jo selvsagt ikke det heller :-o
Sov dårlig på trilling i byen og så det ble ingen trivelig lunch...

æsj, SÅ kjedelig at han sliter så med søvnen da :( Ingenting som sliter mer på humøret, for både liten og stor!
Med du, det er vel en helt naturlig reaksjon at man blir frustrert når barnet styrer så på natta! Selv om det ikke hjelper, så kan man ikke noe for det ;) ...gjør det samme selv når hun holder på slik mange netter på rad :oops: ;)

æsj, SÅ kjedelig at han sliter så med søvnen da :( Ingenting som sliter mer på humøret, for både liten og stor!
Med du, det er vel en helt naturlig reaksjon at man blir frustrert når barnet styrer så på natta! Selv om det ikke hjelper, så kan man ikke noe for det ;) ...gjør det samme selv når hun holder på slik mange netter på rad :oops: ;)
Joda, slikt gjør noe med følelsene, men det er så unyttig å bli sint da :-p nå er vi straks hjemme etter å ha trillet alle bakkene opp igjen, får spise og leke litt og prøve å finne søvnen igjen!!!

Back
Topp