Freaker ut!

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Hei hei!
Her jeg igjen tydeligvis! Og jeg freaker ut! Hehe
Jeg har altså to barn, som begge er prøverørsbarn, veldig veldig ønsket og prøvd i lang tid. De er nå 5 og 2 år!
For to dager siden tok jeg en test fordi jeg plutselig kjente litt på samme følelse som gravid med mine to andre barn! Jeg fikk
sjokk, for der kom test streken opp før kontrollstreken. Har også tatt en digital som det står 3+.
Jeg er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, men tror det er rundt 7 uker?
Sjangsen for at jeg blir gravid naturlig er så liten, og vi har hatt lite sex siden sommeren, så at jeg er gravid er jo faktisk et mirakel, men hjelpes! TRE barn?!?! Jeg freaker ut for jeg vet ikke om jeg har råd til det… og jeg vil ikke ta abort…. Håper at jeg våkner snart ;)

Jeg har dessuten solgt eller gitt bort alt av babyting, for jeg skulle jo ikke ha en til!
Det ordner seg, men to barn i barnehage og et i SFO, det blir mye penger.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men måtte bare skrive litt. Hehe

Last edited:
Forstår godt at du freaker ut! Håper at ting roer seg etterhvert, og at dere finner ut av hva som blir best for dere. Tenk at du er gravid igjen, og helt uten hjelp denne gangen! Hvordan tar kommende trebarnsfar dette? :love2

Forstår godt at du freaker ut! Håper at ting roer seg etterhvert, og at dere finner ut av hva som blir best for dere. Tenk at du er gravid igjen, og helt uten hjelp denne gangen! Hvordan tar kommende trebarnsfar dette? :love2
Han tar det veldig pent, litt sjokk selvfølgelig! Han støtter meg helt uansett hva det blir, men han mener vi klarer det om det blir tre barn, bare gjøre litt om på våre «dyre» vaner:)

Åh gratulerer, selvom du er i sjokk! Økonomisk så får vi håpe regjeringens forslag med gratis SFO eller 3 for 2 går igjennom. Å kjøpe brukt er jo gull, hvis man starter allerede nå finner man noen kupp, og ønsk deg masse til jul? ;)
3 barn blir nok en overgang fra to, men ikke større enn fra 1 til 2 :) koselig å få de så tett å, kommer til å ha masse glede av hverandre!

Wow, det var sjokket sitt ha :knegg: Du får ringe legen på mandag og be om ultralyd så du vet hvor lavt på vei du er:) og så heldig som har sluppet unna disse laaaange 3-4 ukene før du fant det ut :hilarious:

Åh gratulerer, selvom du er i sjokk! Økonomisk så får vi håpe regjeringens forslag med gratis SFO eller 3 for 2 går igjennom. Å kjøpe brukt er jo gull, hvis man starter allerede nå finner man noen kupp, og ønsk deg masse til jul? ;)
3 barn blir nok en overgang fra to, men ikke større enn fra 1 til 2 :) koselig å få de så tett å, kommer til å ha masse glede av hverandre!
Ja akkurat den håper jeg veldig på nå:) hehe Det hadde hjulpet veldig mye:)
Ja, smart å kjøpe brukt:D

Wow, det var sjokket sitt ha :knegg: Du får ringe legen på mandag og be om ultralyd så du vet hvor lavt på vei du er:) og så heldig som har sluppet unna disse laaaange 3-4 ukene før du fant det ut :hilarious:
Haha ja det var et sjokk! Ja akkurat den er veldig deilig da, for med mine prøverørsbarn så testet jeg før jeg skulle for å si det sånn :p

ja, tenker enten å ringe legen eller om jeg tar privat ultralyd:) Får se!

Hei! Og velkommen :)
Fikk overraskelse selv forrige mnd med nr 4 på vei :hilarious:
Økonomi er bekymring, men overskygger ikke det at kidsa får et ny søsken og all glede vi vil få i fremtiden:)
Jeg kjøper og skal kjøpe mye brukt da alt fra de andre er gitt bort.

Haha ja det var et sjokk! Ja akkurat den er veldig deilig da, for med mine prøverørsbarn så testet jeg før jeg skulle for å si det sånn :p

ja, tenker enten å ringe legen eller om jeg tar privat ultralyd:) Får se!
Tror du lett får offentlig når du ‘absolutt’ ikke vet hvor langt du er på vei. Jeg hadde ikke peiling med nr to, egentlig ikke med nr 1 heller. Men med nr 2 hadde jeg bommet med to uker, så da jeg var på ordinær litt for sent i uke 22 så var jeg plutselig 24 uker på vei og alt for sent ute :smiley-ashamed008

Ja, helsevesenet ønsker også å vite det, så det tror jeg ikke noe møte problem :) du har ingen siste mens å gå ut i fra?

Hei! Og velkommen :)
Fikk overraskelse selv forrige mnd med nr 4 på vei :hilarious:
Økonomi er bekymring, men overskygger ikke det at kidsa får et ny søsken og all glede vi vil få i fremtiden:)
Jeg kjøper og skal kjøpe mye brukt da alt fra de andre er gitt bort.
Ja, er veldig viktig å tenke slik:happy:

Tror du lett får offentlig når du ‘absolutt’ ikke vet hvor langt du er på vei. Jeg hadde ikke peiling med nr to, egentlig ikke med nr 1 heller. Men med nr 2 hadde jeg bommet med to uker, så da jeg var på ordinær litt for sent i uke 22 så var jeg plutselig 24 uker på vei og alt for sent ute :smiley-ashamed008
Jeg har en liten formening altså, jeg er iallfall ikke såå langt på vei. :)
Skal ta privat i morgen, så får vi se:)

Ja, helsevesenet ønsker også å vite det, så det tror jeg ikke noe møte problem :) du har ingen siste mens å gå ut i fra?
Nja, husker ikke helt når mensen var heller! Haha jeg har så rare sykluser, så det er ikke så lett å følge med på den nå som jeg ikke prøver :p

Privat ul i morgen, så regner med å få svar da. Tror det er rundt 6-7 uker på vei, vi får se:)

Nja, husker ikke helt når mensen var heller! Haha jeg har så rare sykluser, så det er ikke så lett å følge med på den nå som jeg ikke prøver :p

Privat ul i morgen, så regner med å få svar da. Tror det er rundt 6-7 uker på vei, vi får se:)
Blir spennende! Lykke til :-)

Jaja, da har jeg fått konstantert at det er en, heeeeeldigvis :D og ca 7 uker på vei. Så veldig bra ut, mer er det ikke så lett å si:)

Så flott, så deilig å bare hoppe galant over de første saktegående ukene :D

Back
Topp