Fraværende og "etterlengtede" symptomer..

tabXtra

Glad i forumet
Hei...

De eneste symptomene jeg har er at jeg er ekstremt trøtt og det murrer og jobbes "nedi der"

Er jo såklart bekymret for at ikke at skal være som det burde.. så jo for meg at jeg kom til å klamre meg til doskåla og ha spente ømme bryster?!

Nå vet jeg ikke hvor langt jeg er på vei, i overkant av 4 uker ca.. Så mulig de kommer etterhver?! Hva sier der? Berolige meg er dere snille ;)

Tipper at det kommer! :) Kroppen din jobber på spreng og den sier nok i fra snart :) Håper du slipper å klamre deg til doskåla!

Det kan komme etterhvert. Eller kanskje du er så heldig at du slipper unna :) Med nr. 1 hadde jeg ingen symptomer bortsett fra murringer i magen.

Håper virkelig det sånnsett, men hadde trengt noe som sa at alt er ok :) Men det er nok det, skal vell bare være letta!

jeg har nå fått 4 positive Gtester,to positive ELtester. ingen symtomer overhodet. jeg er meg sjøl,ingen rare lukter. litt mensmurring men det pleier jeg ha etter EL. skal ha tanta på tirsdag.. kan ikke berolige deg med annet enn at jeg føler meg ikke gravid utenom testene ... men håper jo såklart.

Nei samme her! Kun testene, og at jeg er usedvanlig trøtt da..
Tok en ny test i kveld og den ble VELDIG positiv med en gang. Har en digital liggende som jeg skal ta til uka ;)

har bestillt meg digital jeg og.. vil gjerne det ska lyse i mot meg hehe

Back
Topp