Fraskriver ikke april baby helt enda...

Angelise

Elsker forumet
...pga legetime i dag! Var en tur der pga mensmurringer/vondt over en uke, og 8 dager over det jeg trodde var ikm.
han tok en gtest som kom tilbake negativ, men to min etterpå kom kontra beskjed at hun var usikker på hcg (da ment gtesten som kanskje var en svaaaak strek?).
Murringene er der nesten konstant, og nipplene mine tåler ikke den berøringen de tok før, og ømme pupper fremdeles! Jeg har et ørlite håp selv om jeg kan bli skuffet, så velger jeg håpe på det beste.

Hva hadde dere tenkt om den beskjeden ang gtesten?

Må forresten legge til urinprøven var på dagens 4. tissetur også!

Spennende! :) Jeg krysser fingrene for deg. :) Jeg tror jeg bare hadde vært superforvirret i dine sko...

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er forvirret også! Var ikke for gtest jeg var der for liksom :p
Så nå blir det jo en lang helg, men det blir nok en test eller to før mandagen :p

De testene de har på legekontoret/ sykehus skal det veldig mye hcg til for at de slår ut. Så lykke til til deg :) Håper det kommer 2 streker!
Takk :) Tenker jo det må jo vært en svak strek siden de vil se igjen på mandag? Er så sykt spent, men er også forberedt på neg!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for deg:) Jeg tok en på sykehuset i mai og de sa den var negativ, men de tok blodprøve å den viste hcg på over 600. Og da hadde jeg også tisser flere ganger denne dagen før testen ble tatt.

Krysser fingrene for deg:) Jeg tok en på sykehuset i mai og de sa den var negativ, men de tok blodprøve å den viste hcg på over 600. Og da hadde jeg også tisser flere ganger denne dagen før testen ble tatt.
Såpass!? Høyt å fint tall :D
Her har jeg hatt negative tester hele tiden utenom sist søndag, men lege så bilde og sa den tolker vi som negativ. Kan man produsere hcg såpass sent/ at man vil være langt over ikm?
Vil bare få bekreftet det ene eller det andre liksom...

Såpass!? Høyt å fint tall :D
Her har jeg hatt negative tester hele tiden utenom sist søndag, men lege så bilde og sa den tolker vi som negativ. Kan man produsere hcg såpass sent/ at man vil være langt over ikm?
Vil bare få bekreftet det ene eller det andre liksom...

*sniker fra juli2014*

Testen min viste negativ, og tre uker senere viste den positiv. Da var jeg allerede nesten 5 uker på vei. Så tror man kan produsere hcg litt sent ja.

Jeg venter også spent på disse testene dine;)
Merkelige greier du går gjennom denne pp. Måtte det få det beste utfall:)
Enig Elisabeth!!! Blir jo sliten av mindre! Men er samtidig spennende :)

Jeg hadde også blitt forvirret, kjøpt min egen test og testet både nå, i morgen og hele helgen:D

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg hadde også blitt forvirret, kjøpt min egen test og testet både nå, i morgen og hele helgen:D

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Hehe :) Kanskje jeg tar en rimelig test etter å holdt meg i mange timer i dag :p
Lønnen er kommet, og med mer lønn enn beregnet kan jeg jo svi av en test eller to ;)

Jeg hadde testa NON STOP hele helga ! hahaha :-D

Men det kjipe med det kan jo være å bare se blende hvit gang på gang... Er det som får meg til å vente det jeg har ventet til nå :)

Fikk 3 gratis gtest strimler i dag av en venninne! Nå må jeg bare holde meg ca 2t til så kan svi av en!!! :D

Heia heia! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp