Framtida ser lys ut!

FjerneErna

Forumet er livet
Min elskede har nettopp bytta ei skikkelig illeluktende bleie på sin snart 8 mnd gamle nevø som har vært hos oss i natt. Han får penicillin mot ørebetennelse, så det lukter litt ekstra ille... Det var andre gang min kjære bytta bleie og første gang med slikt innhold *hihi* Han holdt riktignok på å kaste opp,men det gjorde jammen jeg og..

Så nå håper jeg virkelig at jeg blir gravid snart i visshet om at jeg kommer til å få hjelp til de bleiebyttene også [:D][:D][:D]
 
He, he! Så morsomt! Mannen min kommer til å hjelpe til mye han også, han er veldig initiativrik og vil involvere seg like mye som meg. Jeg er faktisk mye mer pysete enn han når det gjelder bleier og bæsj... Jeg kommer sikkert til å brekke meg ofte, men han er ganske tøff [:D]
 
He he min samboer har satt på bleie på en liten gutt en gang, men det var en up & go bleie he he[:)]

Men på jobben sin setter han på og skifter bleier på voksne folk, så jeg tror nok det skal gå bra når gutten vår kommer[:)]

Han sier at han skal hjelpe masse til, og at han gleder seg hi hi[:)]
 
Takk for det,toveli6 [:D]

Ja, de har utrolig godt av å prøve seg, jeg er mektig imponert jeg *fniis*

Så at du hadde fått overtalt gubben til å gi deg ett nummer *hihi*- bra for deg!! Håper det skjer noe snart nå så du får hilst på junior- lykke til med fødselen [:D]

Klem fra meg [:D]
 
Ja, når du har venta så lenge på godsakene så kan du ikke gi deg med en runde *ler* - stå på [:D][:D] Nå er det jo ikke mange dager igjen til termin- jeg skal krysse fingra for at han plopper ut i løpet av neste uke [:D][:D]
 
Back
Topp