Framtennene

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Andre som holder på å få framtennene?
Då meine eg di oppe altså....
Huff.....han sutrer og biter (meg i puppen) og sutrer og skriker og sutrer mens sugglet henger[&o]
Æsj som eg hate når tennene bryte ut. Ingenting er som d pleie jo....ikkje sove han godt heller[:'(]
Måtte bare syta litt......

Uff det gruer jeg meg til! Hun har bare to tenner nede, og jeg syns det er ille nok. Hun var ikke så urolig når de kom heldigvis. Men har prøvd å bite noen ganger. Er nok mye vondere å amme om det er tenner oppe enn nede kan jeg tenke meg [8|]

Han har fått begge tennene oppe..
Den ene var vond og lei, var veldig hoven og rød..
Men den andre kom uten noe problem.. [:)]

Håper de snart kommer opp[:)]

Var litt survete her også når de kom oppe, men så fikk han alle 4 fortennen oppe på en gang da

Her er begge kommet ut, Den siste brøt igjennom for noen dager siden. Han har vært suttrete ei stund nå, så enten er det tanna hannes som har plaga han, eller så har han ørebetennelse. Viss det er tanna så er den veeldig vond til han[:'(]

Slitsomt :/ Håper de kommer opp veldig snart :)

Fortennene nede merka vi ikke noe til engang, men tennene oppe er noe herk! Ho fikk først den ved siden fortanna, og det var sutring og slit med søvn i flere uker! Her om dagen kom den ene fortanna oppe og da var det heldigvis bare den ene natta ho tulla litt.. Men nå er neste tann på vei ut også, så ho er ganske kranglete og grinete om dagen ja.. [8D] Men tror ho smiler bittelitt mer enn ho er grinete i løpet av dagen, så det kunne jo vært verre.. Hehe..

ORIGINAL: lillebebis

Slitsomt :/ Håper de kommer opp veldig snart :)

sign, lurer på om de er på vei her også..

Her var det styr hele juleuka, men kankje ikke så rart når det kom 4 på engang[&:]

ORIGINAL: Vesla222

Ja, det var mye mer plagsomt for gutten min å få tennene oppe, enn de to første nede.

samme hos min gutt.. den andre oppe kom opp i dag. men styrer fortsatt på med fingen konstant i munnen!  og selvfølgelig er vi tom for dentinox [:)]

ORIGINAL: Vesla222

Ja, det var mye mer plagsomt for gutten min å få tennene oppe, enn de to første nede.

Her var det helt motsatt!! De to nede kom med litt sutring, mens de 4 oppe har kommet uten et knyst. Pussig så ulikt det er!

Min fikk de fire fremste oppe på under 1 uke, og han sutret en del 2-3 uker i forveien[&:] Men feber og sikling har han aldri hatt..

Håper de snart kommer frem[:)]

På 2 uker har han fått 3 oppe, nå holder den 4 tanna oppe på å komme. Han har ikke feber, men sikler masse! Er også veldig rød på kinnet, og har et par bæsjebleier ekstra om dagen. Og litt ekstra urolig om natta...

uff de fortennene grein storm mye mer enn de tennene nede.. hold ut ;) klem

ORIGINAL: ¤Kristin¤

Min fikk de fire fremste oppe på under 1 uke, og han sutret en del 2-3 uker i forveien[&:] Men feber og sikling har han aldri hatt..

Håper de snart kommer frem[:)]

Sånn er det her også. Feber har han hatt da...men det er jo bare en myte at de får feber pga tenner...de får feber pga nedsatt imune system under prossesen.

Her har han også feber, og vil ikke spise (han er vanligvis veldig glad i mat....).
Eneste han vil ha er pupp.
Kjenner ikke igjen gutten, han har vært så stille og rar i dag, og med masse sutren.
Tror ikke jeg har sett et eneste smil[&o]
Håper tennene snart kommer gjennom så han blir den glade aktive gutten jeg kjenner[:)]

Jepp

Begge er kommet oppe...

Etter en uke med suppe i bleien, på ryggen og på magen. Og en hel del klær til vask med bæsj på [:'(]

Back
Topp