framovervendt..

Sebastian hater også å kjøre bil. Hyler som regel fra vi starter til vi stopper[&:] Men har tenkt å prøvd med dvd-skjerm bak til han for å se om det hjelper..om det er det at det er kjedelig. Høres sikkert dumt ut med skjerm til en 1.åring, men er utrolig slitsomt å høre på hylinga hver gang vi skal noen plass. Om det ikke funker tenkte jeg å prøve med å koble ut airbagen foran å sette han bakovervendt der. Kommer ikke til å snu han forovervendt enda, da jeg vet hvor stor risiko for at noe går galt om vi skulle havne i en ulykke. Men det er meg.

selv om han ikke kaster opp, så kan han ha ubehag som kvalme
så jeg ville prøvd med en dott i øret eller en plasterlapp på navelen

kan hende det hjelper[:)]

lykke til[:)]

ORIGINAL: mo9ka

Sebastian hater også å kjøre bil. Hyler som regel fra vi starter til vi stopper[&:] Men har tenkt å prøvd med dvd-skjerm bak til han for å se om det hjelper..om det er det at det er kjedelig. Høres sikkert dumt ut med skjerm til en 1.åring, men er utrolig slitsomt å høre på hylinga hver gang vi skal noen plass. Om det ikke funker tenkte jeg å prøve med å koble ut airbagen foran å sette han bakovervendt der. Kommer ikke til å snu han forovervendt enda, da jeg vet hvor stor risiko for at noe går galt om vi skulle havne i en ulykke. Men det er meg.

Vi har dvd skjerm til Oliver, funker veldig bra, så han er fornøyd med å sitte bakovervendt [:)]

Jeg er også enig i at bakovervendt er det beste, det er jo det ingen tvil om både i den ene og den andre videoen på nettet [&o]
Men når man har prøvd alt annet og det går utover forsiktigheten og konsentrasjonen til sjåføren så forstår jeg at folk heller vil ha dem forovervendt..
Her er det heldigvis ikke noe problem og det er jeg glad for [:)]

Snuppa sitter fortsatt i baby stolen sin bakovervendt, og kommer ikke til å snu henne når vi bytter sete heller!!!
Har venner og familie som jobber i ambulanse/ politi og har sett hvor ille det kan gå[:(]
Kan jeg beskytte livet til datteren min ved å ha henne bakovervent så gjør jeg såklart det!

Förstår verkligen att vissa väljer o vända bilstolen framåt när man har problem med åksjuka eller skrikande barn. Som tur är så har vi inte haft problem med det själva så än så länge sitter Oliver bakåt o det kommer han göra så länge det går bra. Skulle det däremot bli ett problem så skulle jag nog personligen prova diverse saker som akupunktur osv men om det ändå inte skulle hjälpa så skulle jag faktiskt välja o vända honom framåt...Anledningen: Jag har släkt som jobbar inom både polis/ambulans o fått det rådet att om Oliver skulle bli ett sånt barn som bara skriker o gråter när han sitter bakåt så är det faktiskt säkrare o vända de framåt(om absolut ingenting annat hjälper) pga som redan är skrivet här, det kan distrahera föraren o ha ett skrikande barn i bilen o det kan ske en olycka som kunde ha undvikits om barnet istället satt framåtvändt. Finns rapporter som tyder på att det i vissa fall är säkrare o vända framåt. Den ena av mina släktingar (polis) har vid ett flertal tillfällen sett bilolyckor som skett av just den anledningen att föraren blivit distraherad av ett skrikande barn.

Nu låter det kanske som att jag är väldigt för att man vänder barnen framåt...Så är INTE fallet, jag är av den uppfattningen att bakåtvändt är bäst så länge det är möjligt men det är faktiskt så att akupunktur o andra behandlingar hjälper inte alltid o i dessa tillfällen anser jag att det säkraste är att vända barnet framåt så att inte föraren distraheras

Forstår deg  veldig godt Lui [:)] Her sitter han og  framovervendt for samme grunner som dine, og fordi eg blir veldig forstyrra når eg kjører og han begynner å skrike, da er det bedre når hansitter framover og er helt  rolig [:)]

Back
Topp