Jordbærjente
Glad i forumet
Hei! Jeg har et spørsmål som jeg lurer på om dere her inne kan hjelpe meg med. Vi har en britax multitec bilbarnestol som vi har hatt bakovervendt til snuppa. Nå har hun så lange ben at vi ikke har sjangs til å ha henne sittende bakovervendt. Hun får så vondt i bena sine. Vi har en stasjonsvogn passat 2000 modell. Vet ikke om det går å gjøre noe for å få mer beinplass. Hun blir snart 2 år og ville jo ha henne bakovervendt lenge. Jeg vurderer å kjøpe ny bilstol til henne, men i mellomtiden må vi nok snu henne andre veien, noe som jeg er sterkt imot siden denne stolen har kommet dårlig ut i test framovervendt.
Jeg vil også ha tips for hva slags stol jeg kan kjøpe istede? Kjenner jeg blir så irritert at de på butikken har anbefalt meg denne stolen da den er helt ubrukelig nå bakovervendt. Har hørt om en ny acta graco stol som er nylig kommet der barna kan sitte bakovervendt til de er 5 år, men skjønner liksom ikke hvordan det skal gå i vår bil.
Jeg vil også ha tips for hva slags stol jeg kan kjøpe istede? Kjenner jeg blir så irritert at de på butikken har anbefalt meg denne stolen da den er helt ubrukelig nå bakovervendt. Har hørt om en ny acta graco stol som er nylig kommet der barna kan sitte bakovervendt til de er 5 år, men skjønner liksom ikke hvordan det skal gå i vår bil.