framkalling av photoscape bilder

shybert

Flørter med forumet
Hei

Noen som har peiling på hvordan en kan framkalle photoscape kort??? Finner bare butikker som framkaller rektangulert, men photoscapekortet er jo kvadratisk? noen som vet hva jeg kan gjøre med dette kortet for at det skal fungerer????

unnskyld jeg vet ikke..

men

måtte bare si : så fint!!!   Hun er nydelig..

jeg vet ikke, men for en søt jente du har

Det går jo ann å lage de i 2:3 forhold i photoscape som gjør at de blir rektangulære som fremkallingsbilder, men ellers må man i butikk for å få de spesielt fremkaldt som CogJ sier...

Takk for god hjelp:):) Da får jeg stikke på fotobutikken i morgen og høre med de der. Bør jo få sendt ut jule/takkekortet før jul.

men hvilken "knapp" trykker en på for å få de i 2:3 format??? jeg er komplett dataidiot, brukte nesten et år på å finne ut hvordan en skriver i bv

ORIGINAL: Linemor7

elitefoto.no har bilder i 15x15....

Takk:) har allerede betilt de der og de leverer innen 2 dager! !!!!  Det reddet dagen min:):):)

Da er det vel ikke så nødvendig at jeg forklarer det annet format i photoscae da....
Er en idiot på å forklare sånne ting for er ikke så datakyndig selv heller...[&:]

Jeg bestilte mine på japanfoto.no - bestilte str 13x18 og fikk de kvadratiske tilsendt...de ble da 13x13 istedet. Jeg trodde jeg ville få de tilsendt med en hvit del jeg måtte klippe bort, men de hadde ordna det for meg[:)] 40 julekort til 128kr[:D] Storfornøyd jeg[:D]

Back
Topp