Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har peiling på hvordan en kan framkalle photoscape kort??? Finner bare butikker som framkaller rektangulert, men photoscapekortet er jo kvadratisk? noen som vet hva jeg kan gjøre med dette kortet for at det skal fungerer????
Det går jo ann å lage de i 2:3 forhold i photoscape som gjør at de blir rektangulære som fremkallingsbilder, men ellers må man i butikk for å få de spesielt fremkaldt som CogJ sier...
Da er det vel ikke så nødvendig at jeg forklarer det annet format i photoscae da....
Er en idiot på å forklare sånne ting for er ikke så datakyndig selv heller...[&:]
Jeg bestilte mine på japanfoto.no - bestilte str 13x18 og fikk de kvadratiske tilsendt...de ble da 13x13 istedet. Jeg trodde jeg ville få de tilsendt med en hvit del jeg måtte klippe bort, men de hadde ordna det for meg[:)] 40 julekort til 128kr[:D] Storfornøyd jeg[:D]