Framkalling av bilder.

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Nå har vi bestemt oss før att framkalle bilder pga vi har mistat alla bilder på barnen som var på PC vår som krasje :(:(.
Men det er sikker 11 år siden eg frammkalle bilder. Till dere som framkaller. Hvor framkaller dere? Gi meg tips. Mye av bilderna er tatt me mobilen. Takk :-)

Sjelden vi fremkaller, men vil råde deg til å legge bildene på sky - f.eks one drive eller Google drive. Da slipper du å miste de om dataen kræsjer.
Ekstern harddisk kan også være greit
Takk :-) det ska vi huska på nest gang vi fører øver bilder .

Jeg har bruker egen harddisk ( flyttbar) til bilder siden det finnes bilder som ikke skal på nettet!!!

Men de er ikke vare evige men lever ca 15 år om de ikke blir tatt med noe sted!

Japan foto er dyre men de har bra service og produkter

Jeg opplevde det samme, pc'en krasjet, men folk på databutikken fikk ut alle bildene og la de på minnepenn, så de var heldigvis ikke tapt for alltid :)
Jeg hat alle bilder på minnepenner :)

Jeg opplevde det samme, pc'en krasjet, men folk på databutikken fikk ut alle bildene og la de på minnepenn, så de var heldigvis ikke tapt for alltid :)
Jeg hat alle bilder på minnepenner :)
Her var det harddisken som krasja så det var inte møjligt och få tillbacks bilderna :-(

Vi har bilder på 2-3 pcer, 2 tlf og 4-5 harddisker sånn i tilfelle. Men bestiller på nett eller så har de maskiner hos fotobutikken man kan koble tlf til og skrive ut bildene.

Back
Topp