Framkalle montasjene

*Nemi*

Glad i forumet
Hvor kan jeg framkalle bilder (Collage o.l. ) jeg lager i Photoscape? I riktig format?  I alle 5 fotobutikker på nett kan man bare framkalle i sånn vanlig bildeformat, 10x13 osv.
Det jeg lager i Photoscape er jo kvadrat.

ORIGINAL: livmora

Hvor kan jeg framkalle bilder (Collage o.l. ) jeg lager i Photoscape? I riktig format?  I alle 5 fotobutikker på nett kan man bare framkalle i sånn vanlig bildeformat, 10x13 osv.
Det jeg lager i Photoscape er jo kvadrat.

Jeg gikk bare å gjorde det hos en lokal fotoforhandler. Da fikk jeg det i str. 15x15 :)

Husk å lagre på 300% for bedre bilde kvalitet...

på elitefoto kan du laste opp ditt eget bilde i sånn kvadratisk format....
men det blir som takkekort/julekort-pris da... fra ca 7 kr pr bilde... så ikke billig...

Hvordan får du lagret det som 300 %?

ORIGINAL: ASG

dette lurer jeg på også...
har planer om å lage julekort i photoscape i år...

japanphotoxxl.no,eller bare japanphoto.no. der betalte vi 25kr for 30x30 forstørrelser. :) men dere må passe på at det er god kvalitet på bidlene! dere får beskjed når de er lastet opp.. jeg lagret i tiff format.

ORIGINAL: 3barnsmor*29

når du er inne på montasje i photoscape går du inn på der du velger størrelse og trykker på 300 % altså trykk på den lille nøtten med smilet ved der det står størrelsen thi hi

Jeg fikk bestilt hos elite foto til slutt. 15x15. Ganske stort egentlig, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få montert de på noe kort, må jo få skrevet takkehilsen. [:D] Betalte 238,- for 20 bilder, inkludert porto.
Har nå funnet ut hvordan jeg endrer formatet i photoscape, bedre sent enn aldri, hehe.
elitefoto la ved en lapp med bildene om at det var dårlig kvalitet på grunn av for få pixler. Men jeg synes bildet ble veldig klart og fint. Mye bedre enn jeg hadde ventet. (vet jo at photoscape minsker bildene på et vis)
Må tenke litt på hvordan jeg skal få montert det store bildet. [:D]  Blir veldig glad for tips! [;)]

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

ORIGINAL: 3barnsmor*29

når du er inne på montasje i photoscape går du inn på der du velger størrelse og trykker på 300 % altså trykk på den lille nøtten med smilet ved der det står størrelsen thi hi

Takk takk [:D] Nå blir det takkekort og julekort [:D]

Back
Topp