Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huden min har blitt så rar også klør det mye. Jeg har jo hatt store blåmerker hele tiden.
Hei! Måtte grave frem denne tråden, da jeg lurer litt ift fragmin og albyl-e, som jeg har stått på et par uker nå. Leser i pakningsvedlegget at det går over i morsmelk, men når jeg søker på nett finner jeg stort sett bare info som sier at det er snakk om såpass små mengder at barnet ikke skal bli påvirket. Har ei datter på 17 mnd som ammes morgen og kveld, men den siste uka har hun vært syk, og ikke villet ta til seg mat. Så da har det blitt nesten fullamming igjen, for puppen har hun tatt. De siste dagene har hun vært veldig rød i tannkjøttet, og det blør en del når vi pusser tenna hennes. Dette er også en bivirkning jeg har, både denne gangen og mens jeg var gravid med lillejenta. Blir jo litt usikker, da, på om hun nå har fått i seg såpass mye gjennom morsmelken at hun blir påvirket av det, og om det i så fall har noe å si? Sjekker uansett med fastlegen til uka, men tenkte jeg kunne høre med noen erfarne fragminbrukere så lenge, om det er noen som vet?