Fragmin

Hjerteknøtt

Forelsket i forumet
Er det flere som går på Fragmin (blodfortynnende sprøyter) i svangerskapet? Har satt min andre nå, og fy søren så ubehagelig det er! Blåmerker får jeg også! Gjør jeg noe galt eller noe?
 
Kanskje greit å sette seg ned, så anspenner du deg ikke og slapper mer av? Setter du i magen eller låret?
 
Jeg har tidligere satt slike sprøyter i forhold til operasjoner, og noen ganger var de vonde og fikk blåmerker, noen ganger kjente jeg de nesten ikke. Tror det kommer litt an på hvor man sitter de. (Jeg følte jeg ikke gjorde noe anderledes fra gang til gang, så aner ikke hvorfor ene gangen jeg fikk vondt, mens neste gang ikke. )
 
Jeg bruker klexane sprøyter[emoji4]
 
Det har jeg ikke hørt om! Er det blodfortynnende gravide kan bruke?
Jeg har ikke hørt om fragmin[emoji85] ja jeg bruker det i forbindelse med habituell abort og at jeg er i faresonen for å få blodpropp når jeg er gravid [emoji4]
 
Jeg har ikke hørt om fragmin[emoji85] ja jeg bruker det i forbindelse med habituell abort og at jeg er i faresonen for å få blodpropp når jeg er gravid [emoji4]

Åja da er det sikkert ganske det samme[emoji1] Sender deg en klem når det kommer til habituell abort, det høres så utrolig trist ut :( Her går jeg på sprøyter fordi jeg fikk blodpropp i forrige svangerskap + senabort (uke15) i første
 
Back
Topp