Hjerteknøtt
Forelsket i forumet
Er det flere som går på Fragmin (blodfortynnende sprøyter) i svangerskapet? Har satt min andre nå, og fy søren så ubehagelig det er! Blåmerker får jeg også! Gjør jeg noe galt eller noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan setter du sprøyten?
Kanskje greit å sette seg ned, så anspenner du deg ikke og slapper mer av? Setter du i magen eller låret?
Kanskje greit å sette seg ned, så anspenner du deg ikke og slapper mer av? Setter du i magen eller låret?
Jeg bruker klexane sprøyter[emoji4]
Går ikke på fragmin, men setter det både i låret og magen på de eldre på jobb heheGår du på Fragmin? Får du det på blå resept? Jeg må betale første sett med 10, men håper jeg får resten på blå siden det er dritdyrt :O
Jeg har ikke hørt om fragmin[emoji85] ja jeg bruker det i forbindelse med habituell abort og at jeg er i faresonen for å få blodpropp når jeg er gravid [emoji4]Det har jeg ikke hørt om! Er det blodfortynnende gravide kan bruke?
Jeg har ikke hørt om fragmin[emoji85] ja jeg bruker det i forbindelse med habituell abort og at jeg er i faresonen for å få blodpropp når jeg er gravid [emoji4]