Fragmin

lykke_2

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Er det fler enn jeg som går på Fragmin? Eller er det noen som har gjort det og kan fortelle sin erfaring?
Jeg måtte begynne med det i uke 5 (uke 6 nå) pga lavt protein S nivå. Har mistet 3 i MA det siste 1,5 året og dette er første gang vi prøver med Fragmin.
Noen som har fått det til med bruk av det?

Håper så inderlig denne klarer seg!!

Hei :) Har ikke prøvd om noe lignende eller hørt om det, hvordan virker det? Håper uansett denne sitter, og krysser fingrene for deg! Klem!:flower

Tusen takk!!

Det er blodfortynnende. 1 sprøyte hver dag til noen uker etter fødsel. Settes i magen

Sniker fra FS. Brukte det under hele forje svangerskap! Satte sprøytene selv I magen eller låret :) ikke så ille som man kanskje tror, gikk helt fint :) ingen komplikasjoner i svangerskapet

Sniker fra FS. Brukte det under hele forje svangerskap! Satte sprøytene selv I magen eller låret :) ikke så ille som man kanskje tror, gikk helt fint :) ingen komplikasjoner i svangerskapet

Tusen takk for svar!
Måtte du det av samme grunn som meg? For lavt protein s nivå?

Tusen takk for svar!
Måtte du det av samme grunn som meg? For lavt protein s nivå?
Jepp! fikk blodpropp i morkaka i uke 33 første svangerskap. brukte ikke fragmin da for jeg viste ikke om at jeg hadde protein s mangel!

Jeg brukte heller ikke Fragmin med førstemann, men pga 4 MA så prøver vi det nå da nivåene mine er litt lave...

Har ikke brukt det selv, men hørt om flere hvor det har vært en av tingene som har vært prøvd når de til slutt kom i mål..
Lykke til! Håper det går bra denne gangen.

Back
Topp