Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar blodfortynnende sprøyter i magen hver dag. Selvfølgelig IKKE dumt spørsmål )Kanskje dumt spørsmål, men er førstegangs Hva har skjedd ? Så ikke noe godt ut :/
Såpass ja!! Fikk blåmerker med en gang jeg!Oi.. så gæli har jeg ikke sett før.. jeg tar dem litt høyere opp og litt ut til siden, sånn at jeg ser om jeg treffer blodårer eller ikke Jeg fikk så vidt 3 blåmerker hele forrige svangerskap
Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡
Takk for tipsEg tar anvær gang, på hver side, et tips er å sette det inn sakte for å ikke få sånn som det
Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Jeg er sykepleier på en hjerteavdeling. Vi setter mye klexane sprøyter, og også Fragmin. Det er veldig forskjellig hvor mye merker folk får på magen. Sprøyten skal settes skrått ca 25 grader inn i magen og trekkes ut i samme vinkel. Og som sagt noen synes det godt på med mye blåmerker, andre ser msn nesten ikke noe på. Like normalt begge deler! Dere som står på det... Står dere på det hele svangerskapet eller bare i første trimester?
Sent from my iPhone using BV Forum
Eg har hele svangerskapet + 6 uker i etterkant pga protein S-mangel i blodetJeg er sykepleier på en hjerteavdeling. Vi setter mye klexane sprøyter, og også Fragmin. Det er veldig forskjellig hvor mye merker folk får på magen. Sprøyten skal settes skrått ca 25 grader inn i magen og trekkes ut i samme vinkel. Og som sagt noen synes det godt på med mye blåmerker, andre ser msn nesten ikke noe på. Like normalt begge deler! Dere som står på det... Står dere på det hele svangerskapet eller bare i første trimester?
Tar det i gjennom hele svangerskapet pluss 6 uker etter pga stor fare for blodpropp. Genarv her også, sjekket det i forrige svangerskapJeg er sykepleier på en hjerteavdeling. Vi setter mye klexane sprøyter, og også Fragmin. Det er veldig forskjellig hvor mye merker folk får på magen. Sprøyten skal settes skrått ca 25 grader inn i magen og trekkes ut i samme vinkel. Og som sagt noen synes det godt på med mye blåmerker, andre ser msn nesten ikke noe på. Like normalt begge deler! Dere som står på det... Står dere på det hele svangerskapet eller bare i første trimester?