Fraflyttet??

*Helena*

Glad i forumet
Det er så sørgelig stille her. Er det noen igjen eller?? Jeg liker ikke den nye layouten, men må jo innom. Så hvem er her fortsatt??

Jeg er innom av  og til. Men absolutt ikke så ofte som før. 

jeg er her enda!

Er her.. layoute og forumet blir man vant til.. tar noen dager

jeg er her, men er jo ikke så mye da siden det skjer så lite her. kommer jeg inn en gang og flere timer etter har det kanskje kommet to nye poster liksom, før måtte man jo leite mange sider bakover.

Er her, men vært litt opptatt med andre ting i det siste så har ikke fått vært så aktiv

er her VELDIG lite. før var jeg flere ganger om dagen.. nå kan jeg nesten gå en hel dag uten å tenke på bv..=(
det er synd
'
hater forumet nå

Er her flere ganger pr dag..

Men blir ikke vant til det nye forumet... så liker det ikke.

*Frk.Mamma skrev:
jeg er her, men er jo ikke så mye da siden det skjer så lite her. kommer jeg inn en gang og flere timer etter har det kanskje kommet to nye poster liksom, før måtte man jo leite mange sider bakover.

Ja babyverden er ikke hva den engang var....

se svar *

Jeg er her ofte å leser, men sjelden jeg svarer.. :-) blitt vant til layout-en, men er enda noen få irriterende feil, sånn som "se svar". Hvis jeg ikke ser svarene blir jeg så irritert at jeg lukker babyverden :-)

Jeg er her ennå

jeg er innom å leser til tider, men ikke så ofte lenger.
har mer en nok å passe etter thea som er overalt...

jeg er innom av og til

camlilla skrev:
Er her, men vært litt opptatt med andre ting i det siste så har ikke fått vært så aktiv

Jeg er her! Bare litt lite akkurat nå siden Sander har vært så dårlig og vi driver å pusser opp nye leiligheten...

Back
Topp