Fra våken til trøtt

B82

Forumet er livet
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
:sleep011På 2 sekunder..!
Altså.. om jeg legger hodet i hvilestilling så sovner jeg på et blunk:hilarious:

Pleier å sitte inntil mannen om kveldene å se serier sammen, men nå er det bare å glemme.
Fler som blir brå-trøtte?
 
:sleep011På 2 sekunder..!
Altså.. om jeg legger hodet i hvilestilling så sovner jeg på et blunk:hilarious:

Pleier å sitte inntil mannen om kveldene å se serier sammen, men nå er det bare å glemme.
Fler som blir brå-trøtte?
Jepp! Sku helst sove hele dagen:happy:
 
Gjekk ein liten luftetur med mannen i går kveld. Skikkelig herlig, frisk vinterluft som pleier å gjere meg våken og opplagt, heilt til eg kjem inn igjen. Men halvveis i turen slo trøttheten meg i trynet og eg hadde berre lyst å legge meg ned og sove:hilarious:
Sjekka klokka når eg kom heim att og eg hadde visst vore oppe i 170(!) i puls på det meste:eek: Snakker her om ein liten behagelig tur:wideyed: Så kanskje ikkje rart eg vart så trøtt:angelic:
 
:sleep011På 2 sekunder..!
Altså.. om jeg legger hodet i hvilestilling så sovner jeg på et blunk:hilarious:

Pleier å sitte inntil mannen om kveldene å se serier sammen, men nå er det bare å glemme.
Fler som blir brå-trøtte?
Jeg er kjempetrøtt, men sliter sånn med å sovne. Hundre tanker.. Også må jeg tisse hele tiden, så står gjerne opp 3-4 ganger før jeg sovner og våkner flere ganger om nettene.. blir litt koko:bag:
 
Samme her. Kommer å gå hele tiden iløpet av dagen. Sovner nesten stående :laughing002
 
Back
Topp