Fra sprinkelseng til "stor" seng?

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Når byttet dere seng eller har tenkt til å bytte seng?
Her er det snart på tide tror jeg, han har jo nesten vokst ut av sprinkelsenga..

Lurer på hvordan erfaring dere har med byttet? Var de rund i hele huset, eller holdt de seg i senga? Kan ikke se for meg at han har noe interese av å holde seg i sega hvis han får et valg [X(] hehe

Anbefalinger til noen fine seger forresten? [:D][:D]

Min var ikke det noen problem med, kom jo ut av senga innimellom, men da var det bare å følge henne inn igjen[:)]
Kjøpte bare vanlig rammemadrass seng til henne, 90 bred, den varer noen år:)

her gikk det veldig fint å bytte seng, sov kjempe fint fra første natt, har hatt perioder hvor det har vært et syr, men tror rett og slett ho ikke har vært trøtt nok, så vil ho ikke osve, så står ho jo opp igjen, men vi er veldig konsekvente, bærer ho inn i senga med engang...
Vi kjøpte 90x200 seng, med en sengehest, kjøpte senga på skeidar, den heter buddy, de har en hel seie i denne, masse ting og tang til barnerommet...

Eldste fikk junior seng da hun var 2,5 år, ikke noe problem i det hele tatt. Stod ikke opp da vi byttet.

Skal straks bytte seng til minsten, fordi han klarer å klatre ut av sprinkelsengen sin og det syns jeg er veldig ekkelt. Redd han skal hekte foten fast.

Min begynte å klatre ut av sprinkelsenga for to dager siden. Har ikke rukket å bytte seng ennå, men han som alltid la seg pent og sovnet er nå blitt et mareritt å legge.
I går holdt vi på til tolv (!), i dag ble klokka "bare" 2130 før han endelig roet seg.

I tillegg har han begynt å skulle ha på lyset, da sovner han iallefall ikke.
Skulle ønske han kunne sove i sprinkelsenga til han ble syv![>:]

ORIGINAL: fairy

Min begynte å klatre ut av sprinkelsenga for to dager siden. Har ikke rukket å bytte seng ennå, men han som alltid la seg pent og sovnet er nå blitt et mareritt å legge.
I går holdt vi på til tolv (!), i dag ble klokka "bare" 2130 før han endelig roet seg.

I tillegg har han begynt å skulle ha på lyset, da sovner han iallefall ikke.
Skulle ønske han kunne sove i sprinkelsenga til han ble syv![>:]

Sånn var  snuppa her også, kunne holde på å legge henne i timesvis!!!
Vurderte å bygge høyere sprinkler på senga,slik at hun kunne ligge i sprinkelseng til hun var 10, minst. Hehe.
Men ... Nå sovner hun i vår seng sammen med en av oss (Tar max 15 min) og så bærer vi henne i sin seng etterpå. 
Vi har fått igjen kvelden vår, og har fått en unge som sover! [:)]

Back
Topp