fra sprinkelseng til juniorseng?

Gått fra sprinkel til voksenseng med begge. Orka ikke bruke penger på en junior.

Eldste var 3 år og minsta var 4 år. Gikk kjempefint med begge. Lagt seg fint og sovet godt fra første stund :)

Veldig tidlig, hu va vel ni månedar. Det va pga at hu klatra ut av sprinkelsengå og eg va livredd hu sko skada seg. Litt lavare å detta ner fra ei juniorseng. Det gjekk heldigvis kjempefint og har aldri vært noe problem. Hu har kun gått ut av sengå om hu har våkna på nattå elle mårenen. Aldri (bank i bordet) vært tull rundt leggingen :) Hu blir straks fira.

Byttet nå som han var et år og to mnd. Klatrer ikke ut og sovner raskt.

Vi brukte ikke penger på juniorseng. Kjøpte hemnes dagseng fra IKEA da hun var 2 år og 4 mnd. Det er ganske fint når hun våkner med mareritt og kunne legge seg ned ved siden av henne. I ekstra slitsomme perioder, kan man dra den ut til dobbeltseng i tillegg, så sover vi godt begge to og den voksne kan gå ut når ungen har sovnet.

Vi brukte ikke penger på juniorseng. Kjøpte hemnes dagseng fra IKEA da hun var 2 år og 4 mnd. Det er ganske fint når hun våkner med mareritt og kunne legge seg ned ved siden av henne. I ekstra slitsomme perioder, kan man dra den ut til dobbeltseng i tillegg, så sover vi godt begge to og den voksne kan gå ut når ungen har sovnet.

Eg o ønska meg den sengå, men siden hu fortsatt va så liten når me bytta argumenterte mannen for juniorseng. Det va nok det retta valget for oss. Spent på når lillebror komme nå, håpe an ikkje finne lingsen me å klatra over lika tidlig :)

Har forresten kjøpt sånn juniorseng som vokse me barnet, juniorseng, mellomseng før voksenseng.

Hadde ikke juniorseng . Gikk fra sprinkelseng til voksenseng da hun fylte tre år:)

To år. Gikk rett over til vanlig stor seng. Hun var skeptisk da jeg sa at hun skulle sove i den, men da jeg la meg i den så syntes hun det var greit. Enkel unge. :P

Da de klatret utav sprinkelsenga. Lavere fall høyde fra juniorsenga enn sprinkelsenga

så artig at der er så mange det har gådt strålende med:) her er lille knærta 20 mnd og like før hun klarer å klatre ut så har begynt å vurdere juniorseng med sånn kant på. hu kan sove urolig om natten så jeg tror det vil være stor sjangse for at hu ramler ut av senga om jeg skulle gå rett på stor seng :p

Rett etter at hun var fyllt 2 år :) Gikk helt knirkefritt, hun var så stolt av den nye senga, la seg til ro fra den første natten og det tok mange mnd før hun faktisk gikk ut av senga selv på eget initiativ :D Vi ble veldig overrasket over det hele! *tommel opp*

2 år og 4 mnd var han. Gikk over all forventning. Har juniorseng fra IKEA som kan bygges ut til voksenseng:) mange senger fra IKEA som kan det. Anbefales

Da han var ett år byttetil vi til vokseseng
Fikk så junioriseng like før han ble 3

Back
Topp