Fra mme til vanlig melk....

Aslak får melk i melkeglass som oss andre. Vi varmer ikke den opp til han.

Ha ha ha nei det fikk vi ikke[:)]Men vi har hatt problemere med vekt over lengre tid med jenta vår og har vært inne på sykehuset til ernæringsspesialister.Så jeg velger å høre på hs som kjenner vår historie og er en dyktig hs(og er ikke udatert)[;)]

ORIGINAL: silje vanilje

ORIGINAL: Tøsa

du må ikke gi ku-melk som måltid.

jeg bare gir han det rett fra kjøleskapet, null problem her iallefall.

ka meinte du med det???

skal de ha et helt melkemåltid så må de få MM eller MME, ikke kumelk.

oki??? viss han spise grøt/skive til kvelds å ei flaske med melk før leggetid så kan det ikkje være ku melk??

Klart det kan[:)]

ORIGINAL: citlon

ka meinte du med det???

oki??? viss han spise grøt/skive til kvelds å ei flaske med melk før leggetid så kan det ikkje være ku melk??

det va godt... der er så masse forskjellig så blir så usikker sjøl og.. nå er me nede i 3 flakser i døgnet,å ei av di har eg bytta mme ut med ku melk.. så tar me det gradivid:)

ORIGINAL: citlon

ka meinte du med det???

det va godt... der er så masse forskjellig så blir så usikker sjøl og.. nå er me nede i 3 flakser i døgnet,å ei av di har eg bytta mme ut med ku melk.. så tar me det gradivid:)

[:)][:)][:)]

da ville jeg heller gått for NAN 3... det er kumelkerstatning, ikke morsmelkerstatning, men det er mer tilpasset babyer.

synes 3 flasker kumelk høres utrolig mye ut i løpet av en dag.
tenk deg selv å drikke tilsvarende for vår størrelse...

Vi fikk beskjed på helsestasjonen at 1åringer skulle ikke drikke mer enn 5dl ren melk i døgnet

Her får snuppa litt kumelk(kald) til grøten om morgenen, og til grøten på kvelden. Ellers vann. Ammer før hun sovner og en gang på natta.

Back
Topp