• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Fra luft til baby

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Når visste du/antok du at den oppblåste magen din gikk over til å bli ekte babymage? :) er 9+0, oppblåst og stresser over "sommerkroppen". Føler meg så teit hvis jeg skal spankulere rundt med en luftkul hele sommeren :D

Hehe kjenner meg igjen. Jeg var i Tyrkia med luftmage i fjor høst. Følte jeg måtte gå å klappe meg på magen for å vise folk at det faktisk var en baby der inne og ikke bare luft :P

Følte meg egentlig bare oppblåst rundt ikm.

Når magen begynte å bli større så var det jo først fordi livmor presser på de andre organene og det er de som dytter magen ut og baby og livmor er enda liten og langt nede. Gikk bare gradvis over til å bli hard, først nede så lengre og lengre opp. Ca uke 14-16 tenker jeg

Jeg husker virkelig ikke, men jeg håper også på en akseptabel babymage i sommer, 12 uker til st hans så i løpet av sommeren må det jo bli. Jeg skal til ul .10,8 og innen den tid ER det jo blitt en babymage, så i juli tenker jeg.

Nå ble jeg ekstremt lettet! Ei på jobb som sa til meg at jeg kom til å se bløtfeit ut hele sommeren, så hun var ikke misunnelig. Hyggelig dame :)

Tror ikke det ble tydelig før rundt 14-16 uker. Men man ser det best selv ;)

I uke 22 var magen såpass stor at jeg følte det var babymage. I uke 26 begynte folk å se det. Jeg fikk ikke den største magen da, er 184 høy og hadde meget god plass.

Uff vet hvordan du har det. Jeg har gått rundt og kjent meg slik nå i vår. Nå er jeg nesten 17 uker på veg og den ordentlige babymagen kom snikende rundt uke 14.
Tipper du kommer til å ha en fin babykul snart jeg :-)

Nå ble jeg ekstremt lettet! Ei på jobb som sa til meg at jeg kom til å se bløtfeit ut hele sommeren, så hun var ikke misunnelig. Hyggelig dame :)
Det er jo en ekstremt hyggelig ting å si. Filter er fint :P

Back
Topp