Fra kynnere til rier?

ellamelle*

Gift med forumet
Hvordan startet riene deres?

Har regelmessige kynnere hvert 10`ende minutt (helt vanlige kynnere altså)
Har tatt tiden den siste timen, men kan tenke meg at de har vært regelmessige i ca 2 timer..
Og masse kynnere ellers i dag også..

Er det mulig at det kanskje er noe på gang??

*krysser fingrene og har kjempelyst på vondt[8D]*

Kan høres ut som det er noe på gang ja!

Begynnte med tette vonde modningrier med 2-3 min mellom fra vannet gikk..

Kan høres ut som noe er på gang hos deg da!

sånn begynte det på meg[:)]spennende[:)] har du sladrevenn?(har så lyst til å sladre litt[;)])

Takk for svar[:)]
Da får det ikke lov til å gi seg altså[>:]

Tok det lang tid på dere fra kynnerene var regelmessige til de gikk over til rier da?

Sånn begynte det her, med regelmessige kynnere som etter noen timer (ca 4) gikk over til modningsrier(maserier) i 4 dager så kom jenta etter noen få kraftige rier.Laaaaaaaang , men fin fødsel!

ORIGINAL: Lule

Tok det lang tid på dere fra kynnerene var regelmessige til de gikk over til rier da?

gikk i tja 5-6 timer med det, så gikk vannet og da ble det litt mer fart

høres ut som noe er på gang[:)] snart har du bebisen din!!![:)] du må holde oss oppdatert!!! og masse lykke til!!!!![:)]

Hvordan startet riene deres?

Har regelmessige kynnere hvert 10`ende minutt (helt vanlige kynnere altså)
Har tatt tiden den siste timen, men kan tenke meg at de har vært regelmessige i ca 2 timer..
Og masse kynnere ellers i dag også..

Er det mulig at det kanskje er noe på gang??

*krysser fingrene og har kjempelyst på vondt[8D]*

Hadde det 4 siste mnd jeg[8D] ...men så sykmeldte de meg fordi de var redd for tidlig fødsel å da[8D] Hadde regelmessige rier en hel kveld 2 uker før jeg fødte og jeg da[&:]

Riene mine startet første gang fordi jeg spiste SINNSYKT sterk mat!!!

Den dagen jeg fødte startet det plutselig kl. 3 om natta! Etter at kynnerene ikke ga seg(hadde kontant hard mage), men ble sterkere og for hvert 12 min [:D].

MEN....jeg tror det er noe på gang!

Lykke til! Misunner deg[:)]

Skal be sladrevennen min holde dere oppdatert hvis jeg er så heldig at det skjer noe snart[:D]

Oh, blir spent her jeg sitter[:D]

Jeg hadde regelmessige kynnere flere ganger om dagen de siste ukene, bare noen timer av gangen... ble ganske lei av å vente, håpte jo hele tiden det skulle skje noe mer...

Men når riene begynte hadde jeg vel hatt regelmessige kynnere i ca en time, er ikke helt sikker på akkurat når det gikk over til skikkelige rier da for de var ikke særlig sterke (eller vonde) de første timene. Men deretter tok de seg raskt opp, og gikk plutselig fra 10 min mellom riene til bare 2 min mellom... Da var det bare å hive seg på telefonen[:D]

Håper det er noe på gang hos deg da!!! Lykke til[:D]

Husk at adrenalin hemmer rier så prøv så godt du kan å slappe av. Det er også lurt å benytte sjansen hvis det er noe på
gang å slappe av nå.Man vet aldri hvor lang tid fødselen kan ta( jeg var en av de som tydeligvis ikke hadde peil på det[8D])og da er det lurt å benytte sjansen til å lade litt opp i forkant[:)].

Back
Topp