Fra jentebil til konebil

spispilladisjøl

Gift med forumet
Jeg har en flotters Audi A3 som desverre ikke rommer barnevogn, er jo også kun er en 3dørs, Så den har nettopp vært på et todagers spa og skjønnhetspleie på bilpleien og er nå med TUNGT HJERTE klargjort for salg. Samboeren har en galant stasjonsvogn, vi vurderer bytte den ut i en nyere bil, men det er ikke lett å finne den beste familiebilen. Men sikler litt på en nyere mondeo.

Hvordan biler kjører dere, og har dere plassen dere trenger ?
Legg gjerne med bilde :D .

Vi har en Opel Vectra (sedan) og en Peugeot 206 ("sedan")..
Får sikkert vogna inn i Peugeot`en hvis jeg stabler i høyden inni bilen, men har ikke tenkt til å prøve det [8D]
Bagasjerommet på Opel`en ser ut som er støpt til understell og bag ved siden av hverandre, så vi slapp å bytte til stasjonsvogn enn så lenge [:)]

3 seters?? [:D]

Har opel astra. Helt grei bil og plass til det meste. Litt eldre type da. Nyere type hadde nok vært MYE bedre. [:D]

Hadde tidligere en 2006 modell passat. Den var PERFEKT i mine øyne. *savne*

ORIGINAL: Frøken Lillan

ORIGINAL: ilabom

3 seters?? [:D]

Hahaha.. dørs :P

Trodde det var noe feil med meg jeg nå, som så nakkestøtter baki 3-seters`en din [:D]
Fiiin bil da!

Jeg har opel astra stasjonsvogn, 97-modell, så den er jo egentlig ikke så mye å skryte av[8D] Men den går fint, og jeg har god plass til alt jeg trenger å ha med[:D]

Hadde jeg hatt masse penger hadde jeg kjøpt meg en volvo v70

Ford Mondeo stv e tingen, stor bedre plass får dåka ikkje [:D] me har 2003mod

Vi har kjøpt oss Peugot 407stw [:D] Men må si jeg er litt skuffa over bagasjeromsplassen. Det er så vidt vi får inn simo kombivogn i den for at åpninga på bagasjerommet er så smalt [:'(]

Vi har en BMW 5-serie, sedan. Har Bugaboo barnevogn, så den har god plass baki der. Har ikke lyst på ny bil, sambo er SÅ kresen på bil, så det blir DYRT! [&:]

Jeg har også en Audi A3, ELSKER min A3!!!
men min er Sportsback så den er "5-dørs" og har litt større bagasjeplass enn en vanlig 3-dørs A3. 2007mod, sort.

Så har vi akkurat byttet ut gubbebilen med en VW passat stasjonsvogn.

Vi har en slik Ford Focus nå..
http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=25474614

Men vi vuderer sterkt å dra å se på denne
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24471090

ORIGINAL: Påatt

Jeg har også en Audi A3, ELSKER min A3!!!
men min er Sportsback så den er "5-dørs" og har litt større bagasjeplass enn en vanlig 3-dørs A3. 2007mod, sort.

Så har vi akkurat byttet ut gubbebilen med en VW passat stasjonsvogn.

Jeg vil haaaaaa miin

Jeg har en Passat, stasjonsvogn, og har god plass :)
Elsker bilen min ! Pappa´n i huset har en Jeep Cherokee med 2 seter, så enten må vi sette inn flere seter i den eller så må vi bytte den ut med noe nyere :) (da vil jeg at han skal ta min bil og jeg kan få en nyere passat :) hehe )

Vi har en splitter ny Toyota Avensis, å en Bmw 318tds 95mod [:)]

Men skulle jeg anbefale bil med god plass, så blir det enten Passat eller Ford Mondeo [:D]

Har en NYDELIG beetley cab. , mørkeblå med sort skinn interiør

Men nå blir jeg kjørende vår familiebil Ford Mondeo stasjonsvogn 2008 modell!

Forden er en NYDELIG bil, sommer som vinter - men det er en bil. Bobla mi er en baby

Back
Topp