Fra huset med det rare i

Amber

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Reiste "hjem" til papsen på ferie i dag, og har allerede funnet noen gamle skatter i et hus fullt av ting og historie. Min mor, som døde for to år siden, var en samler av mye rart. Så her er det både gull og søppel å finne :p haha

Dårlige mobilbilder, men her er litt av det jeg fant i dag:

7943c485b60097a5708a5a6bc2082fc5
Den blå og hvite drakten strikka mor til brødrene mine, som er 37 og 35 år i år. Den lille bamsen sydde hun til meg, og resten her gikk jeg med som liten.

ca052efa3d6bd7c38b5d89c06a7010be
Dette er etter meg. + Noen luer og siklesmekker som ikke viser.

73b7c68022809770e4affddc16b88d26
Hentesetta til brødrene mine, strikka av mor. Det grønne er knallgrønt, haha. Var mote med knæsj farger på den tiden visstnok.

b68bb76ca50749f8ed9b7b5253b50f1a
Jeg ble født for tidlig, så mor rakk ikke å strikke ferdig hentesettet mitt. Dette kjøpte derfor min far rett etter fødselen, str 50 og aaalt for stort til en for tidlig født. :)

ba992868d4bdfe5f6e92f19f0b7c4a76
siklesmekkene var finere før må jeg si, broderte og nusselige.

Skal være her en uke, og skal gå gjennom så mye jeg rekker. Er jo så gøy! :)

Så gøy med klær man selv har brukt!

Så herlig :)

Så gøy! Er selv veldig spent på å se hva mamma har spart på :P

Nå fikk du meg til å ville gå igjennom det jeg Har fra sønnen min å :D skal jammen få sambo til å hjelpe meg ( med tunge esker ) senere :D :D

Nå fikk du meg til å ville gå igjennom det jeg Har fra sønnen min å :D skal jammen få sambo til å hjelpe meg ( med tunge esker ) senere :D :D

Det er så gøy! Elsker arv :) er så koselig og personlig. Gleder meg til å si at jentungen har på seg det samme som jeg hadde da jeg var nyfødt eller to år. Håper å finne mer, savner noen klær som jeg husker godt fra da jeg lekte med dukker. De fikk mye babyklær.

Mye søtt og nostalgisk! :)

Back
Topp