fra hm, igjenn...

Bebibooms

Gift med forumet
jeg hadde jo bestilt klær i str M sist, fikk de, de var store...men jeg kommer nok til å legge på meg, så beholder klærne...[:D] bestilte meg nye i str S... og de satt som eit skudd... [:)] så i dag har jeg gått m buksen... treggings, dongeri.... og fått masse skryt at jeg hadde så fin bukse... hohooo...og folk kan nå se at jeg er gravid... så jeg har tydeligvis fått MAGE!!!!!!!! hohooo...

Å, hvilken treggings bestillte du? Den vanlige, eller mamma? Tenkte også jeg skulle bestille....men ble så i tvil...syntes den vanlige så finest ut, men går det bra med magen tro?[8|]

Så bra at klærne passet[:D] Og så gøy at du ser gravid ut da.
Jeg hovner opp endel på kvelden, og først da ser jeg gravid ut[8|]

ORIGINAL: *Emma08*

Så bra at du fikk fine kommentarer på klærne, og at de satt som et skudd[:D] [:)]

Ååå! Gleder meg til å gå amok på hm!
Tørr ikke bestille enda. Har ikke hørt hjertelyden, og tidlig ul skal jeg ikke på før uke 15. :P
Å jeg er for "stor" til å se om jeg har fått mage :P

ORIGINAL: *MammantilEmma*

Å, hvilken treggings bestillte du? Den vanlige, eller mamma? Tenkte også jeg skulle bestille....men ble så i tvil...syntes den vanlige så finest ut, men går det bra med magen tro?[8|]

mammatreggings, kjempe fin på [:D] god i magen,fin i beina,fin i rumpa... ja fiiin... :)... hadde ikke vert i stuss,denne kan en bruke hele svangerskapet... vanlige treggings blir veldig ubehagelige i magen etterhvert ja...[:)]

ORIGINAL: Bebibooms

ORIGINAL: *MammantilEmma*

mammatreggings, kjempe fin på [:D] god i magen,fin i beina,fin i rumpa... ja fiiin... :)... hadde ikke vert i stuss,denne kan en bruke hele svangerskapet... vanlige treggings blir veldig ubehagelige i magen etterhvert ja...[:)]

Takk!!![:)] Da skal jeg forandre på bestillingen min og bestille mammatreggings istedet![:D]

Back
Topp