Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var akkurat inne til første samtale i Haugesund etter henvisning 1 Februar i år. Så 6.5 måneders ventetid. Vi fikk faktisk tilbud en "avbestillingstime" i mai men kunne ikke fordi min mann var offshore. I mellomtiden har vi vært hos Hausken og hatt en IVF runde og ett fryseforsøk. Jeg klarte ikke vente etter min bestevenninne ble gravid i mars.
Har fortsatt ett på frys hos Hausken. Skal ta den i Oktober og så er jeg på lista til fersk IVF runde i Haugesund sent i November - det var ikke mulig å komme inn før. Avhengig av syklus så er januar kanskje mer realistisk. Crazy hvordan tiden og månedene går! De er veldig travle i det offentlige.
De virker veldig proffe på Haugesubd sykehus det må jeg si. Vi har brukt ca nok70000 på de to forsøkene hos Hausken... Det er myyyyyye penger! Avhengig av hvor gammel du er hadde jeg ventet. Jeg er 35 så føler at jeg ikke har så mye tid å miste. Var jeg under 30 hadde jeg vært mer tålmodig og tenkt mer på pengene! Men akkurat det er veldig personlig.
Så trist at det ikke ikke gikk veien. Skjønner godt du ble utålmodig og tok en runde privat først. Vi skal gjøre det samme nå hadde første sprøytedag idag med gonal f.
Helt håpløst med den lange ventetiden til det offentlige.. Vi har fått time 5 mai neste år. Men håper selvsagt alt klaffer nå med en gang.
Kan jeg spørre hvilken medisiner du brukte under ditt forsøk?
Ønsker deg masse lykke til fremover