"Fra hånd til bag"

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Flere som lever på den måten for tiden? Alt av toalettsaker etc ligger i fødebagen, så jeg henter fra bagen, bruker, legger i bagen :p litt slitsomt, men :)

Hihi, nei, har ikke pakket noe bag enda! Kjenner jeg meg rett, så pakker vi når riene begynner :)

Jeg har ferdig pakka toalettmappa på badet som jeg henter fra :) og har gitt beskjed til sambo om at den må pakkes i kofferten før vi kjører ;) så får vi se da.. Heldigvis bare 10-15 min avstand fra sykehuset, så han kan kjøre hjem og hente hvis vi glemmer noe :D

Jeg kjøpte meg ny maskara som jeg la i føde bag, så bruker jeg den gamle (som snart er tom) enn så lenge! Så tok jeg litt av dagkremen i en annen tom krem så jeg kan ha på sykehuset! Å så har jeg to børster, mer trenger jeg ikke på sykehuset! Eller jeg har kjøpt ny tannkost/krem og shampoo som ligger i bag! Veldig greit!! :)

Det hørtes veldig masete ut. Gi mannen i oppgave og få med din toalettmappe når tiden er inne. El kjøp inn ekstra tannbørster og tannkrem. Resten klarer du deg uten :)

Jeg har pakket sjokolade i baggen, hender det blir tomt av den så jeg må kjøpe en ny, haha. To uker til termin så må passe på det ikke er tomt når vi drar

Ja, har en nødliste. Men jeg er sånn kontrollfreak så må ordne det selv :p :p og tror ikke jeg klarer med rier.

Back
Topp