Fra Grenland?

Kristine-84

Mamma til Lucas <3
Har spurt tideligere, men dt er en stund siden... Er dt noen fra Grenland her da? Hadde vært veldig koselig!

Nei, men prøver å overtale min kjære til å flytte dit i løpet av kommende høst... Krysser fingrene for at han blir med på det![;)]

ORIGINAL: PrinsesseMarte

Nei, men prøver å overtale min kjære til å flytte dit i løpet av kommende høst... Krysser fingrene for at han blir med på det![;)]

Det er veldig flott her!

ORIGINAL: Beijbi

Fortsatt meg da [:D] hehe..

Kanskje det vare blir oss to da? hehe...

Hei! Jeg er fra Skien og er ca.13 uker på vei[:)] Helt fersk her inne, skrev for første gang inne på generelt i går.

ORIGINAL: Blessed woman

Hei! Jeg er fra Skien og er ca.13 uker på vei[:)] Helt fersk her inne, skrev for første gang inne på generelt i går.

Så morro! Jeg er også fra Skien, godt å se jeg ikke er alene [;)] Hvor i Skien er du fra?

Jeg bor på Bratsberg, hvor bor du? Dette er vårt første barn fra magen[:)] De 3 andre har vi adoptert fra Etiopia.
Hvor langt på vei er du?

ORIGINAL: Blessed woman

Jeg bor på Bratsberg, hvor bor du? Dette er vårt første barn fra magen[:)] De 3 andre har vi adoptert fra Etiopia.
Hvor langt på vei er du?

Jeg bor på Tollnes :) Dette er også vårt første barn, haar ingen fra før... Jeg er 12 uker i dag[:D]

Det er veldig betryggende, og i dag var jeg på UL og alt var bra, så da kan jeg senke skuldrene litt[;)]

Back
Topp