Fra googling av babystæsj til MA

Heisann, en liten update her...

Målte HCG fredag og mandag. Resultatet var en liten stigning. Fra 7000 til 9500. Dette sier meg egentlig ingenting, men er vel sånn at stigningen burde vært høyere dersom alt var bra?

Gravidsymptomene er fortsatt godt representert, men slik er det vel hvis kroppen fortsatt tror den er gravid :dontknow
Mistenker BO her dessverre. :crybaby2
Får forhåpentligvis litt mer svar på UL i morgen.

Noen som har HCG nivå erfaring/kunnskap?
 
Heisann, en liten update her...

Målte HCG fredag og mandag. Resultatet var en liten stigning. Fra 7000 til 9500. Dette sier meg egentlig ingenting, men er vel sånn at stigningen burde vært høyere dersom alt var bra?

Gravidsymptomene er fortsatt godt representert, men slik er det vel hvis kroppen fortsatt tror den er gravid :dontknow
Mistenker BO her dessverre. :crybaby2
Får forhåpentligvis litt mer svar på UL i morgen.

Noen som har HCG nivå erfaring/kunnskap?
Er ikke ekspert, men i løpet av 4 dager burde nok nivået ha økt mer enn det der ja :sorry:
Sist svangerskap hadde jeg hcg på 5666 på fredag, tirsdag var det steget til 16200, ikke helt dobling, men var likevel godt nok. Inni her hadde jeg mistet en tvilling.
Har ingen kunnskap om BO..

Huff, ikke godt å gå rundt å ikke vite. Sender deg en klem :Heartred
 
Heisann, en liten update her...

Målte HCG fredag og mandag. Resultatet var en liten stigning. Fra 7000 til 9500. Dette sier meg egentlig ingenting, men er vel sånn at stigningen burde vært høyere dersom alt var bra?

Gravidsymptomene er fortsatt godt representert, men slik er det vel hvis kroppen fortsatt tror den er gravid :dontknow
Mistenker BO her dessverre. :crybaby2
Får forhåpentligvis litt mer svar på UL i morgen.

Noen som har HCG nivå erfaring/kunnskap?

Jeg er ingen ekspert på dette, men tror det skal dobles over 48 timer tidlig i svangerskapet og så er økningen litt mindre etterhvert.. det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente på ul og krysse fingre for at det ser bra ut der ❤️ :( Masse gode tanker. Min stigning var fra 3300 til 19000 på 5 dager.
 
Heisann, en liten update her...

Målte HCG fredag og mandag. Resultatet var en liten stigning. Fra 7000 til 9500. Dette sier meg egentlig ingenting, men er vel sånn at stigningen burde vært høyere dersom alt var bra?

Gravidsymptomene er fortsatt godt representert, men slik er det vel hvis kroppen fortsatt tror den er gravid :dontknow
Mistenker BO her dessverre. :crybaby2
Får forhåpentligvis litt mer svar på UL i morgen.

Noen som har HCG nivå erfaring/kunnskap?
Håper du får svar i morgen :Heartbigred
 
Ønsker deg masse lykke til i morgen :Heartbigred
 
Heisann, en liten update

Denne gangen fant de noe i livmora, målt til ca. 6+4, så litt kortere på vei enn jeg antok selv. Har sikkert noe med tidspunkt for eggløsning å gjøre. Men de kunne ikke bekrefte liv. Men det var ikke ensbetydende med at det ikke var det.

I tillegg så fant de noen uregelmessigheter ved den ene eggstokken, noe som kan tyde på graviditet i eggleder eller utenfor livmoren. Ble heller ikke bekreftet. Men konklusjon etter dagens undersøkelse, er at det muligens er én i livmor og én utenfor :help

Skal på ny kontroll neste torsdag. Fortsatt en uke med usikkerhet, men med HCG stigning så har vi fortsatt et pittelite håp :Heartred Så forlater dere ikke heeelt enda :happy:
 
Heisann, en liten update

Denne gangen fant de noe i livmora, målt til ca. 6+4, så litt kortere på vei enn jeg antok selv. Har sikkert noe med tidspunkt for eggløsning å gjøre. Men de kunne ikke bekrefte liv. Men det var ikke ensbetydende med at det ikke var det.

I tillegg så fant de noen uregelmessigheter ved den ene eggstokken, noe som kan tyde på graviditet i eggleder eller utenfor livmoren. Ble heller ikke bekreftet. Men konklusjon etter dagens undersøkelse, er at det muligens er én i livmor og én utenfor :help

Skal på ny kontroll neste torsdag. Fortsatt en uke med usikkerhet, men med HCG stigning så har vi fortsatt et pittelite håp :Heartred Så forlater dere ikke heeelt enda :happy:
Håååper det ordner seg for dere :Heartbigred
 
Oj, kan de gjøre noe med det når det er en utenfor og en på rett plass?
Håper det ordner seg for deg:Heartred
 
Oi! Det blir spennende å se. Håper det går bra med dere :)❤️
 
Hei igjen,
Selv med fin stigning videre på HCG, så viste UL i går kun graviditet utenfor livmor. Ble operert bare noen timer senere. Så da var det over for denne gang dessverre.
Ønsker dere andre masse masse lykke til videre :Heartred
 
Hei igjen,
Selv med fin stigning videre på HCG, så viste UL i går kun graviditet utenfor livmor. Ble operert bare noen timer senere. Så da var det over for denne gang dessverre.
Ønsker dere andre masse masse lykke til videre :Heartred

Det var trist å lese, stor klem til deg!
 
Hei igjen,
Selv med fin stigning videre på HCG, så viste UL i går kun graviditet utenfor livmor. Ble operert bare noen timer senere. Så da var det over for denne gang dessverre.
Ønsker dere andre masse masse lykke til videre :Heartred

huffda det var trist å høre etter så mye usikkerhet.. stor klem:Heartred
 
Det var trist å høre. Sender deg masse klemmer ❤️❤️
 
Back
Topp