Bare meg =O)
Betatt av forumet
For dere som er igang eller vet
hvor lang tid tok det fra forsamtale til oppstart? Jeg skal snart på samtale og er veldig spent
Skal forresten på Riksen
forventer Tr 3-4 dager etter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svargreit å være forberedt på noen måneder til da
åssen gikk det med innsett i september?
Riksen mottok søknaden vår 28. februar, forsamtale 26.august. Oppstart 5.november (i morgen), innsett i uke 49/begynnelsen av desember. Tror nok dere var litt "heldige", eller vi litt uheldige, siden vi søkte før dere og kom inn etter.. :-oRiksen mottok søknaden vår 6. mars, forsamtale 30. juni, oppstart medisiner 23. September og innsett 30.okt.
Så har vært en altfor lang reise med venting, men nå er vi kanskje snart i mål![]()
Riksen mottok søknaden vår 28. februar, forsamtale 26.august. Oppstart 5.november (i morgen), innsett i uke 49/begynnelsen av desember. Tror nok dere var litt "heldige", eller vi litt uheldige, siden vi søkte før dere og kom inn etter.. :-o
Vi ble henvist til Riksen i midten av mars med forsamtale i juni. Nå skal vi ha eventuelle forsøk på Ullevål da, og der er vel ventetiden annerledes enn på Riksen, men vi fikk beskjed om at vi kunne begynne i sept/okt. (Vi har ikke begynt enda fordi jeg skal prøve Femar først). Så jeg tror nok kanskje heller at dere var uheldige :/Riksen mottok søknaden vår 28. februar, forsamtale 26.august. Oppstart 5.november (i morgen), innsett i uke 49/begynnelsen av desember. Tror nok dere var litt "heldige", eller vi litt uheldige, siden vi søkte før dere og kom inn etter.. :-o
Jeg tror kanskje det er noe prioritering der. Henvisningen min ble registrert hos riksen 4.mars og jeg var også på forsamtale den 30.juni. Hadde planlagt uttak uke 46, men ble ringt opp i starten av september med beskjed om at jeg kunne ha uttak i uke 41 istedenfor. Så det må være noe der. Eller så rota de deg kanskje bort i systemet på noe vis? Om det er mulig?
Hehe ja vi lå ganske liktHehe så riksen mottok søknaden din 2 dager før oss, og vi var på forsamtale samme dag hihi...
Skulle egentlig ha innsett i uke 43 men pga mensen selvfølgelig valgte å komme senere enn normalt så ble innsett i uke 44 istedet hehe
Men nå kommer du etter med positiv test hvert øyeblikk du ogHehe ja vi lå ganske liktdet er så kjipt når mensen ikke gidder å komme når den skal
Men nå kommer du etter med positiv test hvert øyeblikk du og
![]()
Jo men er det ikke slik på riksen at det er noe prioriteringer også? Eller er det 1.mann til mølla som gjelder ?
De har en viss prioritering, og det går først på alder, også er det de som ikke har barn, etter det vet jeg ikke hva prioriteringen er, eller om resten er førstemann til møllaJo men er det ikke slik på riksen at det er noe prioriteringer også? Eller er det 1.mann til mølla som gjelder ?