Fra et sjokk til full glede

Love

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Nå har jeg fordøyd sjokket at jeg er gravid og begynt å glede meg masse☺️
Begynt å tenke litt på hva jeg skal strikke til den lille når jeg vet kjønnet☺️ har litt strikke dilla..
Håper sånn påen liten gutt nå☺️ vi har to jenter fra før, hadde vært morro men en liten prins.
Hvordan føler dere, dere i dag? Glad eller trist?
 
Gratulerer :) Litt glad, litt trøtt, litt spent - har første legetime om 1 time. Her håper vi på ei lita jente då vi har to gutter fra før. Skal ikkje vite kjønn, så tenker besta får strikke litt i gult :)
 
Litt blandet her.. 5+5 i dag, og burde vel bare prøve glede meg og ta det med ro. Men bekymringene tar litt over! Tror ikke jeg kommer til å glede meg før jeg ser et bankende hjerte på TUL! ❤️❤️ Pessimisten :oops::wacky: som egentlig alltid er positiv!
 
Nå som kvalmen har kommet vet jeg ikke helt hva jeg føler. Men føler en fulstendig ro, er ikke bekymret. Det er deilig. Blir nok ikke noe lykkerus før etter ultralyd tenker jeg. Må liksom se at alt er bra.
 
Jeg føler meg litt bekymret iom at jeg ikke har så mye symptomer. Går meg en konstant redsel for å miste:sorry: Så jeg tror egentlig ikke at jeg helt klarer å senke skuldrene før jeg har sett at alt står bra til på ul i slutten av oktober:Heartred
 
Vet ikke helt hva jeg føler.. selvsagt veldig glad, for vi ønsker oss veldig barn. Men har mistet flere ganger, så redselen er der. Selv med masse symptomer. Det har jeg også hatt 2 av 3 ganger jeg har mistet. Begynner nok å glede meg mer hvis jeg kommer til uke 12, og alt ser fint ut :):Heartred
 
Jeg forstår deres bekymring, hadde to SA før minste jenta, så fikk jeg progesteron tilskudd og da gikk det bra☺️
Prøver å tenke positivt men er også bekymret, tenker på positive ting alt det fine jeg kan strikke... Fokuserer på gode ting så jeg ikke bekymrer meg for mye.
Vil heller kose meg og tro at det går bra denne gangen også for jeg heller ta sorgen hvis det ikke går bra.
Så nå full fokus på gode tanker, sender klem til dere alle og håper at vi alle for en juni baby☺️
 
Jeg er veldig nervøs over denne graviditeten. Ikke for å miste, da det er utenfor min makt. Men for om jeg skal få nok et svangerskap preget av antistoff og bekymringer. Så jeg håper jeg kan ta de første blodprøvene litt tidligere enn uke 12, for å få bekreftet eller avkreftet antistoff
 
Gratulerer og velkommen ❤️

Jeg er litt bekymret siden jeg ikke har symptomer :( men håper det går bra
 
I dag er jeg sykt sliten, men ellers ved godt mot. Har funnet ut at jeg skal la minstemor si det til mamma i morgen, rett og slett for å kunne få litt avlastning nå de neste ukene når kvalmen og trøttheten kommer for fullt. Ellers gleder jeg meg til jeg kommer litt lengre på vei,og forhåpentligvis får se et bankende hjerte, så jeg kan dele nyheten med noen til. Også har jeg litt garn liggende så regner med det blir en Linus heldress i mørk rosa, petrolblått og grønn til babyen i ca 6 mnd størrelse.
 
Jeg er fortsatt i sjokk :p
 
Back
Topp