Fra en til to...

mor te to

Betatt av forumet
Er dere enige i utsagnet en er som en og to er som ti?
Vet det har nok mye med alder å gjøre da,men..(her blir det ca to år mellom).

Nei:)
Jeg har 20 mnd mellom mine, og det går kjempebra! Jeg storkoste meg med ei 2 åring og ei nyfødt baby!
Verdens snilleste begge to!
Nå er de 4,5 og snart 3 år, og NÅ begynner det å bli ganske slitsomt..
Hvertfall ho minste.. Ho er sååå trassen!!

En er som to og to er som 10 heter det [8D]

Veldig enig i den jeg iallefall ! og her er det fem års forskjell.
De leker sammen og er sterkt knyttet til hverandre. Men jammen krangler de også. og når de leker sammen høres det ut som at jeg har en hel barnehage i stua[;)]

Nei.. Men da vi gikk til 3 føltes det plutselig som femten... [:-]

ORIGINAL: atene

En er som to og to er som 10 heter det [8D]

Går litt fort i svingen mange ganger..
og det måtte jo være noen her inne som dytta i den fjerne gravidbobla jeg befinner meg i om dagen. [;)]

Jeg har tvillinger da, men i begynnelsen fra barna var nyfødt til 2års alderen, så var det som å ha 4barn [8D]
Men det er kansje pga begge sov veldig lite og hadde kolikk.
Men nå som de er 3år, så er det mye enklere, siden de leker og underholder hverandre, så de er ikke såå avhengige av at jeg må leke med de hele tiden, og det er kjempe herlig på morgenene at de kan leke litt på rommet før vi står opp å spiser frokost [:)]
Blir en del krangel og slossing om leker og diverse, men det hører bare med..Men 2 gutter i trassalderen samtidig er litt slitsomt til tider[8D]

Syntes en var som ti jeg, og to er som to.[:D][8D]

nei

Nei det er jeg ikke enig i. 1 er som 1 og 2 er som 2. [8|]

Synes d var mye enklere med en, men ting går seg til. Og noen perioder er bedre enn andre.
Sån som å komme seg noen plass ol. er værre med to som trenger hjelp eller er trassig...
Men kos er d også og ville aldri valgt annerledes. Ganske nøyaktig 2år mellom mine.

1 er som 1000, 2 er som 0.

Fordi fra 0 til 1 så forsvant all friheten, men fra 1 til 0 merket jeg ingenting, gikk kjempe fint[:)]

Jeg syns det var mye verre fra ingen barn til 1 barn[8D]

4 år imellom mine og det går fint. 4åringen klarer seg mye selv da[:)]

her er det 18mnd mellom.

Og synes ikke det er noe værre med 2 enn med 1.
Har begge to hjemme, og eldstemann på 22mnd er superflink og hjelper til med det meste.
Og lillebror på 4,5 mnd synes det er stas og ha en storebror som vil "leke" med han.

Men vi har vært heldige da, og har barn som sover natta gjennom, og eldstemann sover 2.5-3 timers dupp på dagtid.

Absolutt ikke. Synes i grunn at 1 var som 1 og 2 er som 2[8|][8D] Hehe. Men nå har han på 2,5 begynt å bli litt trassig etterhvert, og da utgjør han litt mer enn 1, men det må man jo regne med![:D] 

En er kos, ro og fred og kjempetrivsel.
To er ren, skjær galskap fanget i to små barnekropper.

(To tette iallefall...)

Det er to år mellom mine også. To er dobbelt så moro, dobbelt så mange smil, og dobbelt så mye kos.[:)]

Hittil har det for meg vært at en er som en, og to har vært som en og en halv.[8D] De underholder hverandre en god del. Storebror liker å hjelpe til med lillesøster, og hun elsker å se på at han leker.[:D]

nei har 2år og 8 mnd mellom mine men kan hende det er fordi lillebror er utrolig snill og rolig kanskje

Back
Topp