Fra embryo til foster

Heather

Gift med forumet
Den første milepælen er nådd, nå er klumpen vår gått fra å være embryo til å være et foster [:)]. Gleder meg til å fortelle verden om nyheten om 14 dager, men samtidig kjennes det rart siden jeg ikke vet om det er noe der inne liksom.. Ringte privat gyn i dag for å bestille tidlig UL, men hun har ferie i 2 uker til, derfor måtte jeg vente til hun var tilbake før jeg fikk bestilt tid. Patience, patience..

åhhh koselig!!!
skal på 1.gangs kontroll hos legen på torsdag jeg. er veldig spendt på hva hun sier. er så redd for at ikke alt skal være som det skal. åsså har jeg jo bare tatt en GT så jeg føler meg ikke 100% sikker selv om mens har uteblitt, puppene har vokst, småuggen og myyyye tyder på at jeg er gravid. men må lixom ha den bekreftelsen. hehe
vurderer å ta en tidlig ultralyd jeg også så slipper jeg å gå å uroe meg......

Tihi så koselig [:D]  stod i dagboken jeg fikk av min kjære at embryoet blir foster i uke 9? Sikkert litt forskjellige def. ute og går tenker jeg [:)]
Hvor mye koster det for privat UL?

ORIGINAL: Neener

Tihi så koselig [:D]  stod i dagboken jeg fikk av min kjære at embryoet blir foster i uke 9? Sikkert litt forskjellige def. ute og går tenker jeg [:)]
Hvor mye koster det for privat UL?

Koster rundt tusenlappen.

gratulere med ett foster! [:D] er snart der jeg og! [:D]

Back
Topp