Fra embryo til foster!

10 uker idag! Feirer med å være småkvalm og dermed krype sammen i sofakroken med litt frokost. Første dag på jobb etter en ukes sykemelding og allerede bestemt meg for å forskyve arbeidsdagen en time for å slippe morgenstress...
 
Ja, 10 uker i går :) Var på nyt ul i går også, merkelig å se hvor fort den lille utvikler seg. For en og en halv uke siden var det bare en klump med et hjerte på. Denne gangen så jeg helt tydelig kropp, hode, armer, bein og antydning til fingre :) det var virkelig liv inni der :Heartred
 
Bikket 10 uker i går! Det har gått så uendelig sakte hittil. Gleder meg bare til å kjenne liv! Ultralyd neste onsdag, det blir gøy å se hvem som bor der inne!
 
Ja! Jeg også! ❤❤ men ble litt forvirret av babyverden appen, nå sier den at livmora mi er på størrelse med en grapefrukt, for noen uker siden var den på størrelse med en appelsin. Er ikke appelsinn og grapefrukt omtrent like stor? :confused::)
En ordentlig appelsin er omtrent som et lite eple. Det er bare de bola matvarekjede-appelsinene som er monsterstore..;-)
 
Back
Topp