Fra embryo til foster!

Er vel alltid foster, fra unnfangelsen av, men regnes ikke som embryo mer nå. Ti uker imorgen så da er jeg der også :)
 
Wiii, så gøy! Jeg er 9+0 i dag, så da er det en uke til det ikke er embryo lenger da :)
 
Idag er jeg akkurat 10 uker på vei! :D og lille poden er gått fra å være et embryo til et foster:)❤ er det andre som har nådd den lille milepælen her?
Ja! Jeg også! ❤❤ men ble litt forvirret av babyverden appen, nå sier den at livmora mi er på størrelse med en grapefrukt, for noen uker siden var den på størrelse med en appelsin. Er ikke appelsinn og grapefrukt omtrent like stor? :confused::)
 
Ja! Jeg også! ❤❤ men ble litt forvirret av babyverden appen, nå sier den at livmora mi er på størrelse med en grapefrukt, for noen uker siden var den på størrelse med en appelsin. Er ikke appelsinn og grapefrukt omtrent like stor? :confused::)
Grapefrukt er litt større sånn generelt sett. Men finnes svære appelsiner også. Tenk de appelsinene som kommer i nett, og ikke løsvekt, de er mindre
 
Jeg er 10 uker på mandag! Synes også det går fort nå.
 
10 uker her~ Gleder oss til å se lille vennen på ultralyd den 15! <3
 
10 uker på søndag:) Tiden flyr!
Har neste ultralyd 18/12, og vips - så er det jul:)
 
10 uker på selveste julaften! Gleder meg til alt vi har i vente i det nye året som kommer❤️
 
Etter mine beregninger er det 10 uker på mandag :)
 
Back
Topp