fra embryo til foster

eclipse

Flørter med forumet
Idag feirer jeg at lille spire kan kalles et foster![;)] her feirer vi alle små steg:)

MOrro [:D]

Ja jeg feiret på lørdag! [;)]

Wohoo, godt å tenke på at alle organer er dannet! [:D]

Gratulere..vi er like langt...deilig å vite at det er et foster nå...[;)]

er 10uker idag. Kan nurket kaller du foster fra idag? I BV sin forklaring om hva som skjer nå, så står det fortsatt embryo..

i boka mi om svangerskap står det at embryoet blir foster når embryoet er 10 uker gammelt..da er jo jeg 12 uker på vei! Hva stemmer egentlig?

ORIGINAL: Tull@

i boka mi om svangerskap står det at embryoet blir foster når embryoet er 10 uker gammelt..da er jo jeg 12 uker på vei! Hva stemmer egentlig?

på forsiden på BV når du taster inn første dag i siste mens, så kommer det fram en oversikt!

Der står det at 10 uker er embryoet et foster! [:)]

så da stemmer ikke boka mi? Venninden min som akurat har vært gravid mener også at boka mi stemmer..hmmm..

Hvilken bok er dette da? Boka fra lennart nilsson?

han regner ting litt annerledes...

Min bok "Your Pregnancy Bible" av Anne Deans sier også at man ved 10 uker går over fra å bære på et embryo til et foster. 

ORIGINAL: hopeandfaith

hurra for dere alle, gleder meg til jeg selv kommer dit.

sign!! [:)][:)]

de blir om 2 dager her [:D]

Gratulerer til alle som er 10 uker! (og til de som er mer eller mindre også selvfølgelig [:D]) Sååå gøy å se at de første novemberjentene er kommet så langt allerede.

ja jeg stemmer boka mi nedenom og hjem. Står også på wikipedia at det stemmer med mors 10 uker. Så da kan vi juble for et foster i magen:-)

Back
Topp