Har undret litt på en sak i kveld..
Hvor lang tid går det fra det tidspunktet egget fester seg til det kan vises på en test?
Slik jeg forstår det er det litt individuelt når egget fester seg (er det mellom 2-11 dpo??).
For å ta mitt tilfelle som eksempel:
Jeg temper denne syklusen, og hadde plutselig en dipp i tempen 9 dpo (den gikk opp igjen, og har holdt seg høy siden). Vet det ikke trenger å bety noe, men jeg hengte meg litt opp i at det var en festedipp
spørsmålet er da; hvor lang tid etter festing har kroppen såpass mye HcG at det kan vises på en graviditetstest?
Spør fordi jeg er en smule desperat etter positiv test for tiden
er 11 dpo nå, og OM egget festet seg 9 dpo håper jeg at de negative testene skyldes at det ikke er produsert nok hormoner enda 
Hvor lang tid går det fra det tidspunktet egget fester seg til det kan vises på en test?
Slik jeg forstår det er det litt individuelt når egget fester seg (er det mellom 2-11 dpo??).
For å ta mitt tilfelle som eksempel:
Jeg temper denne syklusen, og hadde plutselig en dipp i tempen 9 dpo (den gikk opp igjen, og har holdt seg høy siden). Vet det ikke trenger å bety noe, men jeg hengte meg litt opp i at det var en festedipp
spørsmålet er da; hvor lang tid etter festing har kroppen såpass mye HcG at det kan vises på en graviditetstest?Spør fordi jeg er en smule desperat etter positiv test for tiden
er 11 dpo nå, og OM egget festet seg 9 dpo håper jeg at de negative testene skyldes at det ikke er produsert nok hormoner enda

har vært mye trøtt, men det har nok sammenheng med ekstra mye å gjøre på jobben. Ellers er det egentlig bare tempe-kurven min som har tent håpet i meg

må lese bok nå så jeg sovner. Kjenner jeg er spent på morgendagens test. Evt om tanta kommer ila natten.