Fra blond til kommunefarget..

fruluna

Forumet er livet
Hva skjer med håret mitt?? [:(]

Har alltid vært naturlig lysblond i håret, så jeg har aldri treng å bleke det eller noe..
Men hva er det som skjer nå?? Nå har det sneket seg inn en stygg kommunefarget hårfarge i bunn.. Blir bare mørkere og mørkere!!

Hjelp, jeg vil ikke være mørk blond!!! [:'(]

Ikke tør jeg bleke håret nå heller.. Både pga av babyen i magen, og for at da må jeg vel bare fortsette.. Hater å se ettervekst på folk.. [8|]

Samme skjedde her, mange tror jeg har farget håret mitt.[:@]

mange som blir mørkere i håret om vinteren.kommer ikke like mye lys og sol på kroppen som om sommeren.kan også være hormoner som gjør håret mørkere.mange av kundene min syns håret mørkner etter svangerskapet.hvis du er redd kjemikalene så kan du stripe håret.da kommer det ikke i kontakt med huden.det værste for gravide på frisøren er imidlertid lukta og at en blir sittende stille i noen timer.

ORIGINAL: Simenmamma

Hei!
Jeg var også naturlig lys blond...frem til jeg ble gravid med simen. nå er jeg mørk blond. Irriterende, men det er helt naturlig.

Wræl ikke si det da.. [:(] Hadde håpet på et mirakel jeg nå, og at noen skrev at hårfargen ville skifte igjen på sekundet akkurat når ungen var født!! [:D]

Har også hørt at håret blir mørkere etter en får barn [:(]. Sorry!

[:D][:D][:D][:D] stakkars deg. Min mor hadde det slik og. Langt lyst hår med korketrekkere..Etter broren min fikk hun komune grått med litt fall....[&:]

Jeg er vel den eneste som er helt mørk med brune øyner[&:][&:][&:]

ORIGINAL: silke

[:D][:D][:D][:D] stakkars deg. Min mor hadde det slik og. Langt lyst hår med korketrekkere..Etter broren min fikk hun komune grått med litt fall....[&:]

Jeg er vel den eneste som er helt mørk med brune øyner[&:][&:][&:]

He he.. Samboeren min syns han er stygt lik postmannen i bygda.. han ligner ikke på faren sin iallefall.. [:D]

Back
Topp