Fra barnemunn

dj73

Blir kjent med forumet
Jeg kom ut fra dusjen, og drev og tørket meg. På badet er også min sønn på 3 år som plutselig sier: "Mamma, så store pupper du har. Du ser nesten ut som en hval!!"
hahahahaha-----Litt av et kompliment da [:)]

hihihihi!!

Alltid moro når barn sier slikt!

hehe den var god

Hehe morsomt! [:D]
Unger er så gode når dem sier sånt, rett fra hjertet. [:)][:)]

Den der fikk læreren til dattra mi også høre her om dagen[:D]
Hehe litt pinlig, men ,men... slik er det bare [:D]

Edvine

Hehe..ja..de vet å si det ja!!

Fått beskjed av min 6 år gamle sønn at babyen komemr til å ha masse melk siden puppene mine er så store...så..jada! :-)

[:)] Sønnen min satt på stua i går, og jeg tasset elegant ned trappa,grasiøst og lett på foten..... Hei pappa,sier det fra stua,så ser han opp-og blir flau[:)] Ehh,pleier å høre god forskjell på dere da,sa han. Men nå høres du akkurat ut som pappa,-men mamma-sa han- du er ikke tykk altså,bare litt rund,liksom.Og tung..[:D]
Han er da så søøøt. Prøver å få meg til å føle meg vakker. 12 år og en sjarmør!

hehe...
de er så søte så[:D]

He he he! [:D] Minner meg om for noen år siden da jeg skulle bytte genser og min lille kusine stod der. Steike for nokken kalva sa hun! [:D] De vet og si det[:D]

ORIGINAL: dj73

Jeg kom ut fra dusjen, og drev og tørket meg. På badet er også min sønn på 3 år som plutselig sier: "Mamma, så store pupper du har. Du ser nesten ut som en hval!!"
hahahahaha-----Litt av et kompliment da [:)]
[/quote
hahahaha det er det kuleste jeg har hørt i hele dag... kanskje ikke like kult å få høre selv men...[:D]

Back
Topp