Når flyttet dere barnet over i fremovervendt bilstol? Veit det er anbefalt at de sitter bakovervendt til 4 år, men det er jo praktisk umulig. Begynner å bli trangt for beina til gutten min som er litt over 2 år nå, synes det er alt for tidlig enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er tidlig men vi har ikke mye valg siden vi også må tenke økonomisk. Men palla m-fix er anbefalt viss de skal bytte fremover før de er 4 år. Fikk vi vite informert av både naf ( venn som jobber der) og butikk arbeider Vi bytter nå til jul vår er to år. ...Når flyttet dere barnet over i fremovervendt bilstol? Veit det er anbefalt at de sitter bakovervendt til 4 år, men det er jo praktisk umulig. Begynner å bli trangt for beina til gutten min som er litt over 2 år nå, synes det er alt for tidlig enda.
nei nei nei. Stoler med magepute er STERKT frarådet, livsfarlig!! Organene blir knust i en kollisjon og barnet står i fare for å skli utav, spesielt i rollover. Trygg trafikk jobber for å få disse setene bort fra norsk marked. De selges ikke lenger i sverige.Det er tidlig men vi har ikke mye valg siden vi også må tenke økonomisk. Men palla m-fix er anbefalt viss de skal bytte fremover før de er 4 år. Fikk vi vite informert av både naf ( venn som jobber der) og butikk arbeider Vi bytter nå til jul vår er to år. ...
Men palla x kan du bruke bilens trepunkts feste ( utenei nei nei. Stoler med magepute er STERKT frarådet, livsfarlig!! Organene blir knust i en kollisjon og barnet står i fare for å skli utav, spesielt i rollover. Trygg trafikk jobber for å få disse setene bort fra norsk marked. De selges ikke lenger i sverige.
Nei, den er med puta fremovervendt.Men palla x kan du bruke bilens trepunkts feste ( ute
Mage pute) såfall vist på visning bilde og hvordan barnet skal sikres
Når flyttet dere barnet over i fremovervendt bilstol? Veit det er anbefalt at de sitter bakovervendt til 4 år, men det er jo praktisk umulig. Begynner å bli trangt for beina til gutten min som er litt over 2 år nå, synes det er alt for tidlig enda.
Det er tidlig men vi har ikke mye valg siden vi også må tenke økonomisk. Men palla m-fix er anbefalt viss de skal bytte fremover før de er 4 år. Fikk vi vite informert av både naf ( venn som jobber der) og butikk arbeider Vi bytter nå til jul vår er to år. ...
Bøyde bein er ikke farlig og ikke noe de plages av.
Min på 3,5 år og 107cm sitter bakovervendt enda.
Han sitter så nærme 4 år som det er mulig.
Min sitter i besafe izi pluss.
Hva slags sete har dere som gjør at du mener det er for lite for barnet?