Fra bag til sportsvogn

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Jeg har et veldig stort problem! Gutten min på 2,5 mnd er nesten for stor for bagen på vognen! Og han er jo alt for liten til sportsdel! What to do?

Her er ikke gutten for lang, men nå er det ikke lenger greit å ligge i vogna. Han vil opp og se. Eneste gangen han syns det er greit er hvis kalesjen kan være helt nede så han kan se ut. Men det går jo ikke ute:/

Når er det vanlig å bytte til sportsdel? På min vogn står det at man må bytte når de kan sitte selv, men ikke noe om når man kan bytte.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Oi, hvor liten bag har du? Bagen vi har er over 80 cm lang, så den kan vi ha lenge.
Men jeg tenker at de små ofte sover med beina bøyd, så da gjør det kanskje ikke noe om bagen er litt kort?
Blir jo samme som når de sittee bakovervendt når de blir større, beina blir jo bøyd etterhvert. Lå jo i konstant fosterstilling i magen, så de er jo vant med det.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oi, hvor liten bag har du? Bagen vi har er over 80 cm lang, så den kan vi ha lenge.
Men jeg tenker at de små ofte sover med beina bøyd, så da gjør det kanskje ikke noe om bagen er litt kort?
Blir jo samme som når de sitte bakovervendt i bilen når de blir større, beina blir jo bøyd etterhvert. Lå jo i konstant fosterstilling i magen, så de er jo vant med det.

Så lenge sportsdelen kan legges helt flatt så er det ikke noe i veien for å bytte tenker jeg :) Bare passe på å ha en god vognpose eller en annen måte å få det lunt, siden sportsdelen gjerne er mer åpen enn bagen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke noe problem med sportsvogn så lenge den kan legges ned :) min første var veldig nysgjerrig av seg, så da byttet vi da han var 5 måneder. Nummer to trivdes i bagen til hun var 8 mnd :)

Jeg synes det er koseligere å trille bagvogn, så håper yngste vil ligge i den lenge.

Back
Topp