J
Jentemamma♡
Guest
Hvordan var overgangen fra 2 til 3? Hva merket du/dere mest til?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat som her og helt enig i altNja, nå er jeg kanskje ikke helt representativ fordi mellom 2-3 er det 16 mnd men vi gikk fra å ha det rolig til totalt kaos.
Jeg har ikke nok hender til å holde dem i hånden, ofte litt vanskelig å få planer til å gå opp, de er en 'gjeng' og ikke bare ett par. Det ble plutselig veldig dyrt med bhg og sfo utgifter men ellers klager jeg ikke.
Ville valgt mer mellomrom men aldri å ikke få 3![]()
3 og snart 2 år.Åh heldig du erhvor gamle er de andre to?
![]()
Her venter vi nr 5 nå
Var fra å ha 1 til å ha 2 som var den største overgangen for oss. Nå er vi så heldige at vi har hatt 4 rolige babyer og veldig lite sjalusi. I tillegg har far jobbet sånn at han har levert i bhg om morgenen så jeg har sluppet å ta med baby ut for å få levert. Blir mer klesvask og organisering, men jeg har også blitt flinkere til å planlegge ting og til å senke kravene. Og så tror jeg ungene her har blitt flinkere til å hjelpe til. Sier seg selv at man ikke kan være "tjener" for ungene når man har så mange ;-)
For meg har dette ikkje stemmt, synes det var mye mer hektisk å få nr treJeg har lurt på det samme og har av flere fått som svar at overgangen fra 1-2 var mye mer hektisk enn fra 2-3. Dette fordi livet med 1 er så rolig og bedagelig og når nr 2 kommer blir alt så mye mer hektisk. Når nr 3 kommer, har de allerede så mye å gjøre, at forskjellen føles ikke så stor
Så koselig med nr 3 - gratulerer og lykke til![]()