Frøkner vil ikke

Går det bedre hvis hun får ligge på magen? Her roer lillegutt seg fortere når han kommer over på magen- enten på oss eller i vuggen. Pass på at underlaget er fast og ingen bamser ol rundt hodet. Pga hovent og sårt vakuum-hode til vår gutt ble vi anbefalt å avlaste litt i denne stillingen. Men vi holder oss i nærheten og følger med. JM fortalte om flere som måtte ty til magen for å kunne roe ned.

Sent from my iPhone using BV Forum
De skal ikke ligge på magen i veggen eller i sengen!! Men på deg/en kropp går det greit, men for all del, ikke la de små sove på magen !!

Les det nye innlegget mitt.. Kanskje dette er svaret på det også?:-)

Så det nå .. :-))

Vi har også en slik liten venn. Sover nesten bare på meg. Og helst med puppen i munnen. Hylskriker om hun ikke får det som hun vil. Har fått noen perioder der hun kan ligge alene, da helst våken. Så håper det går seg til etterhvert.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

De skal ikke ligge på magen i veggen eller i sengen!! Men på deg/en kropp går det greit, men for all del, ikke la de små sove på magen !!

Hvis du leser innlegget mitt én gang til; står det SOVE noe sted? Det er ofte en fin stilling for å roe ned og dessuten skal baby trene opp nakke/rygg ved å ligge på magen. Min baby koser seg mye på magen under tilsyn, noe både sykehuslegen, JM og fysio anbefaler. Men å stue dem i en krok for å sove på magen var ikke budskapet i mitt første innlegg altså. ;)

Last edited:
Hvis du leser innlegget mitt én gang til; står det SOVE noe sted? Det er ofte en fin stilling for å roe ned og dessuten skal baby trene opp nakke/rygg ved å ligge på magen. Min baby koser seg mye på magen under tilsyn, noe både sykehuslegen, JM og fysio anbefaler. Men å stue dem i en krok for å sove på magen var ikke budskapet i mitt første innlegg altså. ;)

Det kan godt være det ikke gjør, hovedinnlegget var myntet på soving.. Slik jeg leser det.. :-)

De kan sove på magen, så lenge du holder ett øye med ungen.. ;) men aldri la de sove på magen alene..

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster: 13.05.2014

Oi! Han sover... i VUGGA! :-D jeg sitter i sofaen med en kopp te og en bok. Så rart å ikke ha han i armene! Litt godt også.. I have to admit... ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja er sånn her også. Ville ikje ha smokk så jobbet med det i 2 dager så nå vil hun endelig akseptere den. Har såre brystvorter så hun kan ikke henge i puppen hele tiden. Bæresjalet er flittig brukt og hun koser seg det

Da skal jeg prøve det! Snuppa her vil ikke ha smokk heller, så hun bruker puppen som smokk, og hun vil ikke sove alene, så det hele har endt opp med at hun ligger imellom oss... Noe jeg ikke ønsker, men må pga søvn.... Uff så slitsomt dette egentlig er:-p Godt man glemmer fort;-)

Sniker fra januar ;)

Min sov kun på meg de første 7-8 ukene. Tror det er mest normalt at de vil ha kontakt, ikke ligge alene :) da han endelig slutta å sove på meg, begynte jeg å savne det ;) det går seg til, de blir fort nok store! :o :p

Mi er også slik, men det hjelper med smokk og vippestol, da kan jeg gå en kjapp tur på do eller kjøkken etter mat ;)

Back
Topp